Łukasz Jakóbiak taksówkarzem w kampanii Opla Astra (wideo)

Agencja Lubię to – linked by Isobar przeprowadziła niestandardową kampanię dla marki Opel Astra.
W akcji wziął udział youtuber Łukasz Jakóbiak, autor „20m2”, który na czas trwania aktywacji wcielił się w rolę taksówkarza i poruszał się po Warszawie nowym oplem astra z systemem OnStar – osobistym opiekunem kierowcy. W akcji mogły wziąć osoby, które korzystały z aplikacji mobilnej iTaxi. Przejazd nowym modelem Opla można było zamówić na takich samych zasadach, jak inne taksówki. Podczas jazdy youtuber przeprowadzał wywiady z fanami prowadzonego przez niego formatu, a także prezentował możliwości systemu OnStar, dzięki któremu kierowca i pasażerowie mają podczas jazdy stały dostęp do satelitarnego połączenia z asystentem. Ten z kolei ma możliwość wgrania do nawigacji kierowcy nowej trasy, odnalezienia punktów usługowych, sprawdzenia stanu technicznego pojazdu i wezwania pomocy drogowej lub karetki.
Pierwszy odcinek „20m2” z relacją z akcji wyemitowano 13 grudnia na kanale YouTube „20m2 Łukasza”. Kolejne pojawią się w tygodniowych odstępach. Aktywację wspiera kampania społeczna na Facebooku. Materiały pojawią się również na kanale YouTube marki Opel oraz na jej profilu na Facebooku.
Lubię to – linked by Isobar współpracuje z marką Opel od 2014 w zakresie obecności w social media i realizacji projektów specjalnych.
(AMS, 16.12.2015)
