Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media chce powiększyć  |  Polsat zmienia dzień emisji programu publicystycznego  |  TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarze zebrali pieniądze na wydanie „Gazety Magnetofonowej”

Okładka pierwszego numeru "Gazety Magnetofonowej"

Jarosław Szubrycht, dziennikarz muzyczny publikujący w tygodniku "Polityka", z grupą dziennikarzy zebrał w akcji crowdfundingowej pieniądze na wydanie kwartalnika o polskiej muzyce „Gazeta Magnetofonowa”.

W serwisie crowdfundingowym Polakpotrafi.pl dziennikarze zgromadzili już 35 882 zł. Do wczoraj wsparło ich 627 osób (zbiórka trwa do 17 grudnia br.). Kwota, którą chcieli uzyskać za pośrednictwem serwisu, to 30 tys. zł. - To, co uzbieraliśmy do tej pory, nie pokryje pełnych kosztów pierwszego numeru. Jeśli jednak doliczyć wpływy z reklam i - na co liczymy oczywiście - sprzedaż egzemplarzową, to możemy zacząć zbierać na numer drugi - mówi Jarosław Szubrycht, redaktor naczelny i wydawca pisma.
W pierwszym numerze reklamować się będą m.in. Mystic Production, Kayax, Agora, Go Ahead, Antena Krzyku. - Liczymy zarówno na branżę muzyczną, jak i na firmy, dla których ważnym elementem tożsamości marki jest muzyka, takie jak browary, firmy produkujące napoje energetyczne, operatorzy sieci komórkowych. Liczymy też na niektórych przedstawicieli branży odzieżowej, a nawet motoryzacyjnej - tłumaczy Szubrycht. Jego zdaniem w Polsce brakuje magazynu szeroko opisującego scenę muzyczną. Kwartalnik ma być poświęcony tylko polskiej muzyce, "bez podziałów pokoleniowych, gatunkowych, środowiskowych”.
Pierwszy numer „Gazety Magnetofonowej” ma zostać wydany przed świętami Bożego Narodzenia. Magazyn będzie miał 100 stron, cenę 14,90 zł i zostanie wydany na papierze kredowo-matowym, w nakładzie 5 tys. egz.
Za projekt okładki odpowiada rysownik Dawid Ryski (jest on również perkusistą formacji Hidden World i The Feral Trees), a za projekt graficzny magazynu i DTP - Maciej Janas, prezes agencji reklamowej Hevi, a także lider grupy Ketha.
Wśród osób tworzących magazyn znajdują się dziennikarze „Polityki” (m.in. Bartek Chaciński, Mariusz Herma, Jan Błaszczak), a także Leszek Gnoiński, były wicenaczelny magazynu „Muza”, i Marcin Flint, były sekretarz redakcji „Loop” i „Streetmag”.
Magazyn będzie dystrybuowany w sieci salonów Empik i poprzez sprzedaż wysyłkową. Trwają prace nad aplikacją na urządzenia mobilne. - Będzie gotowa nieco później niż wydanie papierowe, zapewne w pierwszych dniach stycznia – zapowiada Jarosław Szubrycht.

(IKO, 16.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.