Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Grudzień 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wielki relaunch miesięcznika Vita

17 grudnia na rynek trafi pierwsze re-launchowe wydanie miesięcznika Vita.

Już 17 grudnia w sprzedaży pojawi się pierwszy numer miesięcznika o zdrowym stylu życia Vita w zupełnie nowej formule! Nowa Vita to duży format (A4) i jakość poligraficzna typowa dla segmentu glossy; większa o 32 strony objętość, a co za tym idzie, odświeżone, rozbudowane działy oraz znakomici eksperci i specjaliści w dziedzinie zdrowia i tzw. wellness.

Nową koncepcję i strukturę magazynu opracowała redaktor naczelna - Marzena Bartoszuk wraz z zespołem redakcyjnym. Magazyn podzielony jest na pięć nowych sekcji:

ZDROWA – największa i najważniejsza sekcja w piśmie. Tu znajdzie się aktualny temat miesiąca; informacje o zdrowym odżywianiu, badaniach i profilaktyce, domowe sposoby leczenia oraz wywiady ze specjalistami i materiały konsultowane przez ekspertów. Zachowana zostanie lubiana przez czytelniczki rubryka „Z pamiętnika lekarza”. Specjalistą odpowiadającym na pytania czytelniczek będzie znany ginekolog Jacek Tulimowski. Co miesiąc swoją autorską rubrykę "Po nitce do… kręgosłupa" poprowadzi Maciej Brożyński - fizjoterapeuta.

SZCZUPŁA – w tej sekcji czytelniczki znajdą porady dotyczące diety, testy nowych produktów, zdrową kuchnię, rubrykę z poradami dla kobiet 40+ oraz felieton dietetyczki Anety Łańcuchowskiej; nie zabraknie także fitnessowych programów odchudzających.

PIĘKNA – dział poświęcony codziennej pielęgnacji twarzy, włosów i ciała, zawierający przegląd nowości kosmetycznych oraz felieton dermatolożki Aleksandry Jagielskiej. W każdym numerze czytelniczka znajdzie przegląd polecanych zabiegów medycyny estetycznej oraz rubrykę z poradami dla kobiet w wieku 40 plus.

SZCZĘŚLIWA – rubryka poświęcona rozwojowi osobistemu, w którym czytelniczka znajdzie ciekawe wywiady i porady psychologów oraz artykuły przygotowywane we współpracy z seksuologiem Andrzejem Komorowskim.

AKTYWNA – sekcja, w której prezentujemy modę i akcesoria dla aktywnych, zachęcamy do polubienia jogi i medytacji (rubrykę „Joga na zdrowie” prowadzi nauczycielka jogi i autorka książki „Happy Detox”– Katarzyna Bem) oraz zaglądamy do gabinetów SPA, żeby zarekomendować najlepsze zabiegi dla zdrowia.

Vita zyskała nową, wysoką jakość poligraficzną. Magazyn ma klejoną oprawę i lakierowaną okładkę. Objętość podstawowa to 116 stron, a jego format został zwiększony do 210 mmx 280 mm. Magazyn będzie kosztował 7,99 zł w wersji podstawowej. Nowa szata graficzna oraz nowe logo magazynu zostały zaprojektowane przez Marka Knapa – dyrektora artystycznego Edipresse Polska.

„Sukces wprowadzenia na rynek miesięcznika Be Active i przeprowadzone przed launchem tego projektu  badania rynku zachęciły nas do repozycjonowania Vity  w kierunku pisma z wyższej półki: poradnika z elementami lifestyle” – mówi Ewa Redel-Bydłowska, dyrektor wydawnicza. „Grupa kobiet dbających o zdrowie i dobre samopoczucie dokonuje świadomego wyboru i oczekuje wyższej jakości oraz większej ilości treści. Podstawową różnicą między nową Vitą, a Be Active jest inne rozłożenie akcentów - Vita koncentruje się na zdrowiu i jego profilaktyce w szerokim zakresie, obejmując oczywiście także tematykę żywienia, aktywności fizycznej i psychologii, podczas gdy Be Active.

Dietetyka & fitness - jak wskazuje już samo rozszerzenie tytułu - ma bardzo mocną ofertę w obszarze związanym z ćwiczeniami, programami odchudzającymi i motywacją do zmian. Druga różnica to fakt, że Vita nie jest pismem autorskim - będzie korzystała z szerokiego grona współpracowników: ekspertów i autorytetów w swoich dziedzinach. Wierzymy, że pisma stworzą ciekawy pakiet zarówno czytelniczy (już teraz w badaniach deklarowana jest chęć komplementarnego korzystania z obu magazynów), jak i reklamowy.” – dodaje.

Sprzedaż pierwszych numerów (począwszy od wydania 2/2016) wesprze kampania promocyjna w wybranych stacjach telewizyjnych, Internecie oraz w magazynach wydawnictwa Edipresse. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Wartość kampanii netto wynosi 3 530 000 zł.

Działem sprzedaży miesięcznika Vita kieruje Edyta Kordowska – dyrektor biura reklamy platformy poradnikowej. Zespół tworzą Anna Korzeń, Ewelina Duczkowska, Aleksandra Rudakowska i Anna Smolińska.

 

Monika Sękowska
Dział PR

(15.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.