2,2 mln widzów oglądało "Kuchenne rewolucje" w TVN
Magda Gessler (fot. Marcin Obara/Press)
Prowadzony przez Magdę Gessler program "Kuchenne rewolucje" gromadził w TVN średnio 2,22 mln widzów – ok. 10 tys. mniej niż w poprzednim sezonie wiosną br.
Emitowane od 3 września do 10 grudnia w czwartki o 20.50 "Kuchenne rewolucje" dały TVN średnio 14,4 proc. udziału w rynku. Stacja przegrała tylko z TVP 1, mającym w tym paśmie 21,4 proc. udziału (m.in. "Ojciec Mateusz"). Gorzej wypadły zaś Polsat (14,2 proc., m.in. "Przyjaciółki") i TVP 2 (6,9 proc., m.in. "Paranienormalni tonight"). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 "Kuchenne rewolucje" wybierało 19,7 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory – i był to najlepszy wynik w tym paśmie. Udział Polsatu wyniósł 14,7 proc., Jedynki – 12,9 proc., a Dwójki – 7,4 proc.
Wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie wyniosły 23,62 mln zł i były 5,8 proc. wyższe niż wiosną br. (cennikowo, bez rabatów). Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 14.12.2015)