mBank szykuje się do przetargu reklamowego

mBank na początku przyszłego roku będzie wybierał w przetargu agencję reklamową - wynika z informacji "Presserwisu". Przetarg jeszcze się nie rozpoczął. Briefy przetargowe mają trafić do agencji w styczniu.
Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że wybór nowej agencji nie musi oznaczać zakończenia współpracy z Grey Group. mBank zamierza dotrzeć z ofertą do młodszych klientów. Nie podjęto jeszcze decyzji, czy powstanie nowa submarka w ramach mBanku, czy też mBank będzie odmładzał swój wizerunek głównie poprzez akcje specjalne - do ich realizacji wybierana jest nowa agencja.
Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku, nie komentuje tych doniesień. - W tej chwili żaden przetarg nie jest prowadzony - podkreśla Olszewski. - A o planach nie zwykliśmy informować z wyprzedzeniem - dodaje.
(AMS, 11.12.2015)
