Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa kampania opon z Ludzikiem Michelin

Francuski producent opon Michelin po dwóch latach przerwy powrócił do reklam telewizyjnych ze swoim Ludzikiem Michelin.

Od marca w europejskich prasie, radiu i telewizji prowadzona jest kampania reklamująca nowy model opony Primacy HP. W telewizjach emitowany jest spot „Podróż dookoła świata”. Jego autorem, podobnie jak całej kampanii, jest agencja reklamowa TBWA. Kampania potrwa do końca kwietnia i obejmie m.in. telewizje TVP, Polsat, TVN oraz czasopisma „Wprost”, „Newsweek”, „Auto Świat” oraz „Auto Moto”.

(EW, 28.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.