Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatnie miejsca reklamowe przy Super Bowl za ponad 5 mln dol.

(fot. pixabay.com)

Telewizja CBS poinformowała, że świadomie zdecydowała się na zachowanie kilku wolnych miejsc w blokach reklamowych przy przyszłorocznym Super Bowl. Zamierza je sprzedać za kwotę grubo przekraczającą 5 mln dol.

Przedstawiciele amerykańskiej stacji przyznali w wywiadzie prasowym, że zachowali kilka miejsc dla reklamodawców last minute, którzy będą skłonni zapłacić więcej za możliwość promocji przy Super Bowl. Mecz odbędzie się za niecałe dwa miesiące.
Na początku listopada CBS poinformowała, że sprzedała niemal cały czas reklamowy przy przyszłorocznej edycji finału ligi futbolowej NFL. Wcześniej media branżowe donosiły, że za półminutowy spot trzeba zapłacić średnio 5 mln dol. - o 500 tys. dol. więcej niż podczas tegorocznej edycji imprezy.
W 2013 roku, kiedy CBS ostatni raz transmitowała Super Bowl, cena spotu wynosiła 3,8 mln dol. Tegoroczna transmisja meczu była najpopularniejszym programem w historii amerykańskiej telewizji i zgromadziła w Stanach Zjednoczonych 114,4 mln widzów.

(LL, 09.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.