Maspex po przetargu powierza Brasil obsługę marki Łowicz

(fot. mojlowicz.pl)
Maspex Wadowice wybrał w przetargu agencję Brasil do kompleksowej obsługi reklamowej marki Łowicz.
Przetarg dotyczył obsługi strategiczno-kreatywnej. Agencja Brasil została wybrana na podstawie przeglądu prezentacji strategiczno-kreatywnych. Jak wyjaśnia Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Maspex Wadowice, agencja będzie odpowiadać za obsługę reklamową marki Łowicz w zakresie ATL i świadczyć usługi doradcze mające na celu rozwój strategii komunikacyjnej dla marki. Nazwy pozostałych agencji biorących udział w przetargu nie zostały podane. Od trzech lat za reklamy marki Łowicz odpowiada agencja BrandPlace, która brała udział w tym przetargu.
Marka Łowicz należy do Grupy Maspex od lipca br., kiedy zakończyła transakcję zakupu wybranych aktywów firmy Agros-Nova. Wtedy wadowicka firma przejęła takie marki, jak: Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt.
Łowicz to grupa produktów owocowych i warzywnych: dżemów, konfitur, powideł, żurawin, borówek, syropów owocowych, sosów i koncentratów pomidorowych oraz dań gotowych warzywno-mięsnych. Pod tą marką sprzedawanych jest kilkadziesiąt produktów.
(AMS, 09.12.2015)
