Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maspex po przetargu powierza Brasil obsługę marki Łowicz

(fot. mojlowicz.pl)

Maspex Wadowice wybrał w przetargu agencję  Brasil do kompleksowej obsługi reklamowej marki Łowicz.

Przetarg dotyczył obsługi strategiczno-kreatywnej. Agencja Brasil została wybrana na podstawie przeglądu prezentacji strategiczno-kreatywnych. Jak wyjaśnia Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Maspex Wadowice, agencja będzie odpowiadać za obsługę reklamową marki Łowicz w zakresie ATL i świadczyć usługi doradcze mające na celu rozwój strategii komunikacyjnej dla marki. Nazwy pozostałych agencji biorących udział w przetargu nie zostały podane. Od trzech lat za reklamy marki Łowicz odpowiada agencja BrandPlace, która brała udział w tym przetargu.
Marka Łowicz należy do Grupy Maspex od lipca br., kiedy zakończyła transakcję zakupu wybranych aktywów firmy Agros-Nova. Wtedy wadowicka firma przejęła takie marki, jak: Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn, DrWitt.
Łowicz to grupa produktów owocowych i warzywnych: dżemów, konfitur, powideł, żurawin, borówek, syropów owocowych, sosów i koncentratów pomidorowych oraz dań gotowych warzywno-mięsnych. Pod tą marką sprzedawanych jest kilkadziesiąt produktów.

(AMS, 09.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.