K2 i Arek Skuza pomagają korporacjom robić biznes ze start-upami

Arek Skuza kieruje K2 Disruption Lab (fot. materiały prasowe K2)
K2 pod marką Disruption Lab wprowadza usługę kierowaną do korporacji, które chcą uruchomić przedsięwzięcie biznesowe oparte na nowatorskich produktach i współpracy ze start-upami. Współtwórcą Disruption Lab jest Arek Skuza.
Usługa Disruption Lab obejmuje: scouting, czyli wyszukiwanie start-upów pod zdefiniowane cele korporacji i organizację pilotażowych projektów, warsztaty organizowane dla pracowników koncernów, tworzenie akceleratorów oraz inkubatorów przy korporacjach, organizację mentoringu, budowę start-upów. W ramach Disruption Lab firma K2 zajmie się organizacją finansowania innowacyjnego przedsięwzięcia, zabezpieczeniem prawnym, budową prototypów usług i produktów, projektowaniem procesu zarządzania start-upem i wsparciem dla wprowadzenia oraz promocji jego usług.
Z usługi Disruption Lab korzysta już P&G Global Busisnes Services. Dla tego koncernu K2 prowadzi scouting start-upów (na całym świecie) i organizuje pilotażową współpracę z nimi. P&G to klient, który wcześniej nie był obsługiwany przez spółki z grupy K2. Drugim klientem Disruption Lab jest PZU SA.
- Korporacje zdały sobie sprawę, że start-upy mogą wnieść istotną wartość do ich biznesu, ale same nie do końca potrafią się z nimi porozumieć i funkcjonować w ich świecie. Jesteśmy ogniwem, które tę współpracę umożliwia - mówi Arek Skuza, szef i współtwórca K2 Disruption Lab. To pomysłodawca i pierwszy CEO firmy iTraff Technology oferującej technologię rozpoznawania obrazu. Ma doświadczenia w pozyskiwaniu kapitału na innowacyjne przedsięwzięcia zarówno w Polsce, jak i na rynkach zachodnich.
(AMS, 07.12.2015)
