Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Grudzień 07, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konwój Muszkieterów wyrusza w Polskę po raz piętnasty

Tradycyjnie już, w okresie świątecznym, wyrusza w Polskę Konwój Muszkieterów. W ramach tej akcji charytatywnej, Fundacja Muszkieterów wraz z właścicielami supermarketów Intermarché i Bricomarché udzieli wsparcia najbardziej potrzebującym m. in. wychowankom domów dziecka, placówek opiekuńczo-wychowawczych i świetlic środowiskowych. Kampania rozpocznie się 6 grudnia i potrwa do 31 stycznia 2016 roku. Ambasadorem tegorocznej edycji Konwoju Muszkieterów jest piosenkarz Rafał Brzozowski.

Konwój Muszkieterów dociera do każdego miasta, gdzie działają supermarkety Intermarché i Bricomarché. Jest to już ponad 200 miejscowości na terenie całego kraju. Zasięg akcji jest ogólnopolski ale udzielana pomoc ma charakter lokalny. Właściciele poszczególnych supermarketów wybierają okoliczne placówki, które działają na rzecz najmłodszych oraz najbardziej potrzebujących. W tym roku kampanią objętych zostanie około 350 organizacji. Opiekunowie placówek będą mogli wykorzystać te środki na wybrane przez siebie cele. Łączna suma pomocy przekroczy w tym roku 1,2 mln złotych.

- Przez czternaście lat naszego działania w ramach Konwoju Muszkieterów trafiliśmy do ponad 2 tys. instytucji rozwiązujących lokalne problemy społeczne. Chcemy pomagać przede wszystkim w naszym sąsiedztwie, ponieważ tu problemy są nam najbliższe. Być może to tylko kropla w morzu potrzeb, ale wiemy, że chcąc zmienić świat, należy zacząć od siebie − mówi Marek Feruga, Prezes Fundacji Muszkieterów.

Do Konwoju Muszkieterów może dołączyć każdy. Wystarczy kupić specjalną torbę Fundacji Muszkieterów dostępną we wszystkich sklepach Intermarché i Bricomarché za symboliczną złotówkę. Zysk ze sprzedaży toreb przeznaczony zostanie na potrzeby organizacji wskazanych przez właścicieli supermarketów.

− Od lat do Konwoju Muszkieterów dołączają tysiące naszych Klientów. To dzięki nim możemy docierać do coraz większej liczby potrzebujących – dodaje Prezes Fundacji Muszkieterów.

Poza pomocą finansową, której wartość w tegorocznej edycji szacuje się na 1,2 mln złotych, Konwój Muszkieterów niesie też radość. Tradycyjnie jego elementem jest wspólne kolędowanie z gwiazdami polskiej sceny muzycznej. W tym roku wybrane placówki odwiedzi Rafał Brzozowski, Ambasador Konwoju Muszkieterów.

– W okresie świątecznym wyjątkowa atmosfera udziela się chyba każdemu. Po prostu chcemy stawać się lepsi. Doskonałą okazją do tego jest pomaganie innym, tym bardziej dzieciom. Dawanie dobrego przykładu i stwarzane lepszych warunków rozwoju najmłodszym powinno być priorytetem działań nas wszystkich. Cieszę się, że i ja mogę wspierać Konwój Muszkieterów. Takich akcji powinno być więcej! – mówi Rafał Brzozowski, Ambasador Konwoju Muszkieterów 2015.

Kolejnym elementem działania Konwoju Muszkieterów będą spektakle dla najmłodszych widzów. Teatr Wariaté z Poznania, jak co roku, przybędzie do 15 miejscowości. Przed świętami Bożego Narodzenia będzie można zobaczyć świąteczną pastorałkę „Zimowa układanka”. Od stycznia natomiast Teatr Wariaté będzie bawił najmłodszych spektaklem pt. „Podkowa na szczęście”.

Konwój Muszkieterów pomaga najmłodszym od 2001 roku. Na początku wybrane instytucje otrzymywały konkretne dary, zazwyczaj produkty pierwszej potrzeby: żywność, chemię gospodarczą itd. Akcja zmieniła swoją formę w 2009 roku. Potrzebujący dostają teraz darowiznę pieniężną i sami mogą zdecydować na jaki cel ją spożytkować. Łączna suma pomocy w ramach akcji „Konwój Muszkieterów” w latach 2001-2014 przekroczyła 10 mln złotych.

Więcej informacji o akcji na: www.muszkieterowie.pl

Informacje o Fundacji Muszkieterów

Fundację Muszkieterów, tworzą wszyscy właściciele supermarketów Intermarché oraz Bricomarché. Została założona w 2002 roku przy Grupie Muszkieterów, a jej głównym celem jest pomoc osobom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej, zwłaszcza dzieciom. Fundacja, zgodnie z wartościami Grupy Muszkieterów dotyczącymi dzielenia się zyskami z potrzebującymi, podejmuje na co dzień liczne inicjatywy dobroczynne i prospołeczne w miejscowościach, w których działają sklepy Intermarché i Bricomarché.

 

Grupa Muszkieterów
Eliza Orepiuk-Szymura
Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji

 

(07.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.