Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Grudzień 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tele Tydzień” gotuje z „Ranczo”

W poniedziałek 7 grudnia „Tele Tydzień” ukazuje się ze specjalnym dodatkiem kulinarnym „Świąteczna kuchnia serialu Ranczo”.

16-stronicowa książeczka zawiera 32 przepisy na świąteczne potrawy i desery, które znajdą się na stole Lucy i Kusego w kolejnej, 10. serii serialu „Ranczo”. Przepisy na tradycyjne dania wigilijne oraz świąteczne przystawki, zupy, dania główne i desery zostały opracowane przez słynne gospodynie w Wilkowyjach – Kazimierę Solejukową, Celinę Hadziukową i Krystynę Więcławską. Najnowsze wydanie „Tele Tygodnia” ukaże się w nakładzie 1 045 tys. egzemplarzy i wsparte będzie kampanią telewizyjną (stacje ogólnopolskie i tematyczne). Produkcję spotu zrealizowała agencja Digit-Art.

 

MACIEJ BRZOZOWSKI
Dyrektor Public Relations

(04.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.