Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"M jak miłość" i "Rolnik szuka żony" hitami tygodnia

Dane z okresu 23.11.2015 - 29.11.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,00%
2 Polsat 11,62%
3 TVN 10,83%
4 TVP2 9,06%
5 TVP INFO 4,04%
6 TVN24 3,56%
7 TV4 3,50%
8 TVN7 3,28%
9 TV PULS 2,77%
10 Puls 2 1,55%
11 TTV - Twoja Telewizja 1,52%
12 TV6 1,43%
13 TVP Seriale 1,32%
14 Polsat2 1,31%
15 Polsat News 1,14%
16 TVP Rozrywka 1,03%
17 TVP Regionalna 0,96%
18 Stopklatka 0,92%
19 Polo TV 0,82%
20 TVP Historia 0,72%
  Inne 25,62%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-11-24 20:45:57 7 012 19,63%
2 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 2015-11-29 21:24:52 5 340 14,94%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-11-25 20:46:21 5 233 14,65%
4 TELEEXPRESS TVP1 2015-11-23 17:00:05 4 857 13,59%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2015-11-29 19:30:05 4 598 12,87%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-11-26 20:30:06 4 221 11,81%
7 DZIEWCZYNY ZE LWOWA /SER.FAB.POL./ TVP1 2015-11-29 20:25:15 4 202 11,76%
8 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-11-23 20:08:26 3 983 11,15%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-11-24 21:43:21 3 937 11,02%
10 FAKTY TVN 2015-11-27 19:00:03 3 862 10,81%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(03.12.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.