Black Friday na Westwing
Westwing inauguruje sezon świątecznych zakupów! Już w najbliższy piątek – 27 listopada – na Westwing.pl, w ramach akcji promocyjnej na wzór amerykańskiego Black Friday, klienci będą mogli kupić wyjątkowe meble i dodatki do domu w cenach nawet o kilkadziesiąt procent niższych w porównaniu do cen detalicznych.
Dzień następujący po Święcie Dziękczynienia to w amerykańskiej tradycji Black Friday, czyli czas olbrzymich wyprzedaży. Wraz z weekendem, który po nim przychodzi, rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych sezon świątecznych zakupów. Ceny przyprawiają o pozytywny zawrót głowy, nic więc dziwnego, że jest to „najgorętszy” dzień zakupowy w roku. Westwing w ślad za największymi amerykańskimi sieciami handlowymi przygotował na ten dzień atrakcyjną ofertę z rabatami sięgającymi nawet kilkudziesięciu procent!
Już w najbliższy piątek, 27 listopada, o godz. 8.00 na Westwing.pl pojawią się wyjątkowe kampanie i renomowane marki. Wśród nich: angielski producent świec PARKS LONDON, który swe wyroby dostarcza m.in. do Opery Królewskiej w Londynie, porcelana VILLEROY & BOCH, od dekad będąca synonimem szlachetności i doskonałej jakości, LOUIS DE POORTERE, założona w XIX w. w Kortrijk – mieście będącym flamandzką kolebką wyrobów włókienniczych – belgijska marka specjalizująca się w podłogowych tekstyliach oraz CALMA HOUSE, wywodząca się z hiszpańskiej Badalony firma, która zasłynęła fantazyjnymi poduszkami, dostępnymi we wszystkich kolorach tęczy.
W Black Friday na Westwing.pl pojawi się także wyjątkowa kolekcja oświetlenia. Styliści Westwing przygotowali wybór lamp wiszących, podłogowych i stołowych, które podbiły serca dekoratorów wnętrz. Dlaczego? Ponieważ zachwycają zarówno designerskim wyglądem, jak i perfekcyjnym wykonaniem. To jednak nie wszystko! Razem z marką Safavieh wyruszymy w stylową podróż do tętniącego życiem Nowego Jorku, modnego Hamptons i sielskiego Teksasu.
– W Stanach Zjednoczonych Black Friday to już tradycja. Tego dnia szaleństwo zakupów ogrania cały kraj. Mimo że Black Friday nie jest oficjalnym świętem w Ameryce, Kalifornia i kilka innych stanów – m.in. Arkansas, Nowy Meksyk i Pensylwania – uznaje „Dzień po Święcie Dziękczynienia” jako świąteczny. Na Czarny Piątek miliony Amerykanów czekają cały rok. Od samego rana ustawiają się w gigantycznych kolejkach, bo w ten dzień obowiązuje tylko jedna zasada: kto pierwszy, ten lepszy! – wyjaśnia Marta Suchodolska, Dyrektor Stylu Westwing.pl.
Tradycja Black Friday spopularyzowała się w Europie za sprawą Wielkiej Brytanii, która jako pierwsza na Starym Kontynencie utożsamiła ostatni piątek listopada z wielkimi wyprzedażami. Od kilku lat także Polacy mogą tego dnia upolować najlepsze okazje.
– Black Friday, oznaczający początek sezonu świątecznego, to także doskonały moment na wybór świątecznych podarunków. Wiemy jednak, że aby znaleźć trafiony prezent, potrzebny jest czas. Stąd decyzja o przedłużeniu tegorocznych promocji i umożliwieniu klientom spokojnego wyboru świątecznych upominków. Promocyjne kampanie na Westwing.pl pozostaną aktywne przez kilka dni. Nie oznacza to jednak, że nie trzeba się śpieszyć. W Black Friday na naszej stronie będzie można upolować wyjątkowe produkty, w bardzo atrakcyjnych cenach, jednak ich liczba będzie ograniczona – dodaje Marta Suchodolska.
Monika Kalisiewicz - PR Manager