Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Listopad 27, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Black Friday na Westwing

Westwing inauguruje sezon świątecznych zakupów! Już w najbliższy piątek – 27 listopada – na Westwing.pl, w ramach akcji promocyjnej na wzór amerykańskiego Black Friday, klienci będą mogli kupić wyjątkowe meble i dodatki do domu w cenach nawet o kilkadziesiąt procent niższych w porównaniu do cen detalicznych.

Dzień następujący po Święcie Dziękczynienia to w amerykańskiej tradycji Black Friday, czyli czas olbrzymich wyprzedaży. Wraz z weekendem, który po nim przychodzi, rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych sezon świątecznych zakupów. Ceny przyprawiają o pozytywny zawrót głowy, nic więc dziwnego, że jest to „najgorętszy” dzień zakupowy w roku. Westwing w ślad za największymi amerykańskimi sieciami handlowymi przygotował na ten dzień atrakcyjną ofertę z rabatami sięgającymi nawet kilkudziesięciu procent!
Już w najbliższy piątek, 27 listopada, o godz. 8.00 na Westwing.pl pojawią się wyjątkowe kampanie i renomowane marki. Wśród nich: angielski producent świec PARKS LONDON, który swe wyroby dostarcza m.in. do Opery Królewskiej w Londynie, porcelana VILLEROY & BOCH, od dekad będąca synonimem szlachetności i doskonałej jakości, LOUIS DE POORTERE, założona w XIX w. w Kortrijk – mieście będącym flamandzką kolebką wyrobów włókienniczych – belgijska marka specjalizująca się w podłogowych tekstyliach oraz CALMA HOUSE, wywodząca się z hiszpańskiej Badalony firma, która zasłynęła fantazyjnymi poduszkami, dostępnymi we wszystkich kolorach tęczy.
W Black Friday na Westwing.pl pojawi się także wyjątkowa kolekcja oświetlenia. Styliści Westwing przygotowali wybór lamp wiszących, podłogowych i stołowych, które podbiły serca dekoratorów wnętrz. Dlaczego? Ponieważ zachwycają zarówno designerskim wyglądem, jak i perfekcyjnym wykonaniem. To jednak nie wszystko! Razem z marką Safavieh wyruszymy w stylową podróż do tętniącego życiem Nowego Jorku, modnego Hamptons i sielskiego Teksasu.
– W Stanach Zjednoczonych Black Friday to już tradycja. Tego dnia szaleństwo zakupów ogrania cały kraj. Mimo że Black Friday nie jest oficjalnym świętem w Ameryce, Kalifornia i kilka innych stanów – m.in. Arkansas, Nowy Meksyk i Pensylwania – uznaje „Dzień po Święcie Dziękczynienia” jako świąteczny. Na Czarny Piątek miliony Amerykanów czekają cały rok. Od samego rana ustawiają się w gigantycznych kolejkach, bo w ten dzień obowiązuje tylko jedna zasada: kto pierwszy, ten lepszy! – wyjaśnia Marta Suchodolska, Dyrektor Stylu Westwing.pl.
Tradycja Black Friday spopularyzowała się w Europie za sprawą Wielkiej Brytanii, która jako pierwsza na Starym Kontynencie utożsamiła ostatni piątek listopada z wielkimi wyprzedażami. Od kilku lat także Polacy mogą tego dnia upolować najlepsze okazje.
– Black Friday, oznaczający początek sezonu świątecznego, to także doskonały moment na wybór świątecznych podarunków. Wiemy jednak, że aby znaleźć trafiony prezent, potrzebny jest czas. Stąd decyzja o przedłużeniu tegorocznych promocji i umożliwieniu klientom spokojnego wyboru świątecznych upominków. Promocyjne kampanie na Westwing.pl pozostaną aktywne przez kilka dni. Nie oznacza to jednak, że nie trzeba się śpieszyć. W Black Friday na naszej stronie będzie można upolować wyjątkowe produkty, w bardzo atrakcyjnych cenach, jednak ich liczba będzie ograniczona – dodaje Marta Suchodolska.

Monika Kalisiewicz - PR Manager

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.