Średnio o 8,8 proc. wzrosną od stycznia ceny spotów w RMF FM
(fot. pixabay.com)
Grupa RMF od stycznia 2016 roku podnosi ceny reklam w swoich stacjach. Reklamy w RMF FM podrożeją średnio o 8,8 proc. Najwięcej trzeba będzie zapłacić za pasma w godz. 8-10 od środy do piątku. 30-sekundowy spot kosztować będzie o tej porze 29,9 tys. zł (wzrost o 8,7 proc.).
W sieci RMF Maxxx i ponadregionalnym RMF Classic ceny reklam wzrosną średnio o 8,2 proc.
”Rok 2015 był rekordowy dla radia, które zanotowało kilkunastoprocentową dynamikę wzrostu rok do roku, wzrosła liczba klientów, radio znacząco ugruntowało swoją trzecią pozycję w torcie wydatków reklamowych. Z naszych analiz wynika, że bardzo duże zainteresowanie reklamą radiową utrzyma się również w przyszłym roku” – uzasadnia podwyżkę cen dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF Tomasz Ramza.
Nowy cennik Grupy RMF będzie obowiązywać od 4 stycznia do 28 lutego 2016 roku.
(KOZ, 27.11.2015)