Sieć CCC na wiosnę planuje intensyfikację działań reklamowych

(fot. ccc.eu)
Sieć sklepów z obuwiem CCC na wczesną wiosnę planuje intensywne działania reklamowe - wynika z informacji "Presserwisu".
Kampania wystartuje na przełomie lutego i marca 2016 roku. Kampanię telewizyjną, która ma obejmować kręcone obecnie w Kapsztadzie spoty, przygotowuje agencja Change. Ponadto przewidziane są działania w Internecie, BTL i PR. Za obsługę online odpowiada agencja OS3, która przygotowała realizowaną właśnie kampanię z udziałem blogerek modowych.
W kampanii reklamowej CCC w sezonie jesienno-zimowym występuje Anja Rubik z mężem Sashą Knezevicem. Wcześniej CCC reklamowali m.in. Magdalena Mielcarz, Anna Przybylska, Anna Jagodzińska i Piotr Adamczyk. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że w planowanej na wiosnę kampanii nie będzie już celebrytów. Marek Kmiecik, dyrektor marketingu CCC, nie udziela informacji na temat planowanych działań komunikacyjnych firmy.
Jak ustalił "Presserwis", firma CCC prowadzi przegląd ofert domów mediowych, ale nie jest to przetarg. - Nie ma żadnego przetargu - podkreśla Marek Kmiecik. Obecnie obsługą mediową CCC zajmuje się we własnym zakresie.
CCC to sieć ponad 700 salonów sprzedających obuwie pod markami: CCC, Boti, Lasocki.
(AMS, 25.11.2015)
