Wyniki finansowe spółki Media Mine, która produkuje transmisje sportowe  |  Firma Komputronik wybierze agencję  |  Zysk tworzącej serwisy streamingowe spółki Proexe  |  Super Polsat nie planuje emisji pełnego sezonu programu  |  Widownia serialu "Nieprawdopodobne, a jednak" w Polsat 2  |  Producent Radia Silesia  |  Grupa Lux Med wybiera  |  Albedo Marketing i GPD  |  Agencja Mindshare zwiększyła przychody, ale zanotowała stratę  |  Zespół FormUp  |  Grupa Żywiec wprowadza  |  Gannett zamyka drukarnie i zwalnia pracowników  |  TASS zwalnia wiceszefa agencji za udział w forum w Azerbejdżanie  |  Były naczelny "The Sun" sekretarzem w biurze prasowym brytyjskiego premiera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 29 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki Media Mine, która produkuje transmisje sportowe  |  Firma Komputronik wybierze agencję  |  Zysk tworzącej serwisy streamingowe spółki Proexe  |  Super Polsat nie planuje emisji pełnego sezonu programu  |  Widownia serialu "Nieprawdopodobne, a jednak" w Polsat 2  |  Producent Radia Silesia  |  Grupa Lux Med wybiera  |  Albedo Marketing i GPD  |  Agencja Mindshare zwiększyła przychody, ale zanotowała stratę  |  Zespół FormUp  |  Grupa Żywiec wprowadza  |  Gannett zamyka drukarnie i zwalnia pracowników  |  TASS zwalnia wiceszefa agencji za udział w forum w Azerbejdżanie  |  Były naczelny "The Sun" sekretarzem w biurze prasowym brytyjskiego premiera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 29 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki Media Mine, która produkuje transmisje sportowe  |  Firma Komputronik wybierze agencję  |  Zysk tworzącej serwisy streamingowe spółki Proexe  |  Super Polsat nie planuje emisji pełnego sezonu programu  |  Widownia serialu "Nieprawdopodobne, a jednak" w Polsat 2  |  Producent Radia Silesia  |  Grupa Lux Med wybiera  |  Albedo Marketing i GPD  |  Agencja Mindshare zwiększyła przychody, ale zanotowała stratę  |  Zespół FormUp  |  Grupa Żywiec wprowadza  |  Gannett zamyka drukarnie i zwalnia pracowników  |  TASS zwalnia wiceszefa agencji za udział w forum w Azerbejdżanie  |  Były naczelny "The Sun" sekretarzem w biurze prasowym brytyjskiego premiera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 29 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google proponuje reklamodawcom interaktywne kampanie wideo

(fot. thinkwithgoogle.com)

Zmiany wprowadzone przez Google do narzędzi reklamowych TrueView mają zwiększyć szanse na zakup promowanych towarów w YouTube.

Google stworzył narzędzia reklamowe na YouTube, które podczas oglądania reklamy umożliwiają przejście do zakupu promowanych produktów. TrueView Shopping umożliwia właśnie tworzenie interaktywnych kampanii wideo, które ułatwiają kupno produktów pokazywanych w wideo, a także przeprowadzenie transakcji. Program ułatwia też dotarcie do byłych widzów i gości strony. Paweł Ważyński, SEM director w agencji Cube Group, wyjaśnia, że reklama typu TrueView to reklama wideo, którą można wyświetlać np. przed filmami na YouTube.

TrueView może wyświetlać na kreacji wideo produkty dostępne w sklepie internetowym u danego reklamodawcy. - To rozwiązanie jest skuteczne i powoduje skrócenie ścieżki zakupowej – zauważa Paweł Ważyński. - Gdy klient przeglądał ofertę sklepu internetowego i potem przegląda filmy na YouTube, wyświetla mu się reklama przedmiotów, które przeglądał. Remarketing dynamiczny zwiększa możliwości zakupowe i zasięg kampanii – wskazuje Ważyński.

(AMP, 20.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.