Kanał Metro zmieni się po opuszczeniu MUX 8  |  Przetarg Państwowej Inspekcji Pracy  |  Udziały w Dolce Vita TV  |  Sąd wyznaczył nadzorcę dla nadawcy  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Grupa Vectra i jej wyniki finansowe  |  Operator kablowy Toya  |  Sąd zarejestrował połączenie spółek  |  Wydawca "Dziennika Wschodniego" wciąż ma stratę  |  "Super Express" z wakacyjną serią  |  Nowy podcast Radia Pogoda  |  Instytut Książki ogłosił przetarg  |  Polska Cyfrowa potrzebuje obsługi  |  Retailerzy wydali na reklamę więcej niż rok temu  |  Amazon włączył w Niemczech telewizyjny kanał  |  Szef AI w Apple przechodzi do nowego projektu Mety  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Kanał Metro zmieni się po opuszczeniu MUX 8  |  Przetarg Państwowej Inspekcji Pracy  |  Udziały w Dolce Vita TV  |  Sąd wyznaczył nadzorcę dla nadawcy  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Grupa Vectra i jej wyniki finansowe  |  Operator kablowy Toya  |  Sąd zarejestrował połączenie spółek  |  Wydawca "Dziennika Wschodniego" wciąż ma stratę  |  "Super Express" z wakacyjną serią  |  Nowy podcast Radia Pogoda  |  Instytut Książki ogłosił przetarg  |  Polska Cyfrowa potrzebuje obsługi  |  Retailerzy wydali na reklamę więcej niż rok temu  |  Amazon włączył w Niemczech telewizyjny kanał  |  Szef AI w Apple przechodzi do nowego projektu Mety  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Kanał Metro zmieni się po opuszczeniu MUX 8  |  Przetarg Państwowej Inspekcji Pracy  |  Udziały w Dolce Vita TV  |  Sąd wyznaczył nadzorcę dla nadawcy  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Grupa Vectra i jej wyniki finansowe  |  Operator kablowy Toya  |  Sąd zarejestrował połączenie spółek  |  Wydawca "Dziennika Wschodniego" wciąż ma stratę  |  "Super Express" z wakacyjną serią  |  Nowy podcast Radia Pogoda  |  Instytut Książki ogłosił przetarg  |  Polska Cyfrowa potrzebuje obsługi  |  Retailerzy wydali na reklamę więcej niż rok temu  |  Amazon włączył w Niemczech telewizyjny kanał  |  Szef AI w Apple przechodzi do nowego projektu Mety  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google proponuje reklamodawcom interaktywne kampanie wideo

(fot. thinkwithgoogle.com)

Zmiany wprowadzone przez Google do narzędzi reklamowych TrueView mają zwiększyć szanse na zakup promowanych towarów w YouTube.

Google stworzył narzędzia reklamowe na YouTube, które podczas oglądania reklamy umożliwiają przejście do zakupu promowanych produktów. TrueView Shopping umożliwia właśnie tworzenie interaktywnych kampanii wideo, które ułatwiają kupno produktów pokazywanych w wideo, a także przeprowadzenie transakcji. Program ułatwia też dotarcie do byłych widzów i gości strony. Paweł Ważyński, SEM director w agencji Cube Group, wyjaśnia, że reklama typu TrueView to reklama wideo, którą można wyświetlać np. przed filmami na YouTube.

TrueView może wyświetlać na kreacji wideo produkty dostępne w sklepie internetowym u danego reklamodawcy. - To rozwiązanie jest skuteczne i powoduje skrócenie ścieżki zakupowej – zauważa Paweł Ważyński. - Gdy klient przeglądał ofertę sklepu internetowego i potem przegląda filmy na YouTube, wyświetla mu się reklama przedmiotów, które przeglądał. Remarketing dynamiczny zwiększa możliwości zakupowe i zasięg kampanii – wskazuje Ważyński.

(AMP, 20.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.