W cenniku TVP najdroższe jest ”M jak miłość”, a w TVN – niedzielne ”Fakty”
(fot. pixabay.com)
Biura reklamy Telewizji Polskiej i TVN rozpoczynają sprzedaż czasu reklamowego na grudzień.
W cenniku TVP najwyżej wyceniono reklamy po poniedziałkowych odcinkach serialu ”M jak miłość” – za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 53,5 tys. zł (o 31,9 proc. mniej niż w grudniu ub.r.). 53,2 tys. zł kosztują reklamy w blokach niedzielnych po „Wiadomościach” i przed ”Sportem” (o 28,1 proc. mniej).
Średnia cena w cenniku TVP na grudzień br. jest niższa o 26 proc. w stosunku do grudnia ub.r., ale trzeba pamiętać, że biuro reklamy TVP na początku br. urealniło cennik: wartość cennikowa została obniżona o ok. 42 proc. (średnia obniżka dla całego roku) przy jednoczesnej redukcji rabatu o ok. 20 proc.
W grudniowym cenniku TVN najdroższe są spoty przy niedzielnych ”Faktach” (55,8 tys. zł, o 9,4 proc. więcej) oraz podczas finału programu ”MasterChef” (do 54,8 tys. zł, o 14,4 proc. mniej).
(KOZ, 17.11.2015)