Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Listopad 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najnowocześniejszy system Digital Signage dostępny w Galerii Kazimierz w Krakowie

W Galerii Kazimierz w Krakowie zakończyła się instalacja innowacyjnego systemu Digital Signage. Nowoczesne nośniki informacyjno-reklamowe mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu. Choć rynek Digital Signage dynamicznie rozwija się w Polsce już od kilku lat, tak dużej realizacji jeszcze do tej pory nie było. Dostawcą rozwiązań zamontowanych w Galerii jest firma IMS.

Nowoczesne ekrany ledowe zostały stworzone przez Galerię i dostarczone przez firmę IMS. Pierwszy ekran o wysokości 12 metrów został umieszczony na boku windy w centrum handlowym, natomiast drugi o długości 50 metrów usytuowano wzdłuż wewnętrznego patio. Oba ekrany cechują się wysoką rozdzielczością.

- Inwestycja Invesco Real Estate w system Digital Signage ma na celu budowanie pozytywnych emocji oraz podniesienie komfortu wizyty w Galerii Kazimierz. Ekrany ledowe wzbogacą codzienną komunikację z klientami o nowe, atrakcyjne dla odbiorców kanały. Dzięki elementowi zaskoczenia, promocyjne i informacyjne bodźce będą łatwiej zauważalne oraz efektywniej przyswajalne – mówi Anna Duchnowska, Dyrektor Zarządzający w Polsce, Invesco Real Estate, właściciela Galerii Kazimierz i dodaje – Galeria Kazimierz jest przykładem nowatorstwa i innowacyjności, także dzięki temu unikalnemu projektowi. Nasze centrum jako jedyne na rynku centrów handlowych w Polsce jest wyposażone w tak nowoczesne nośniki.

System Digital Signage, jako nowoczesne i prestiżowe rozwiązanie marketingowe jest już od lat popularny w krajach takich jak Francja czy Wielka Brytania. Dzięki zastosowaniu Digital Signage zwiększa się komfort klientów galerii (nie tylko przez zwiększenie atrakcyjności wizualnej, lecz także dzięki udogodnieniom takim jak porty ładujące telefony komórkowe, dostęp do Wi-Fi, kamery oraz aplikacje łączące się z portalami społecznościowymi). Zyskują także marketerzy, ponieważ mają oni okazję, by przekaz handlowy przedstawić odbiorcy bezpośrednio w miejscu oraz w momencie zakupu.

Trend Digital Signage dynamicznie rozwija się również na polskim rynku. – Za kilka lat większość polskich galerii handlowych będzie wyposażona w tego rodzaju nośniki – przewidują specjaliści z firmy IMS. – Oczekiwania konsumentów stale rosną, dlatego firmy, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, proponują coraz to nowsze rozwiązania technologiczne – dodają. Obecnie poziom wiedzy o możliwościach komunikacji cyfrowej jest stosunkowo niewielki, choć w porównaniu z ostatnimi danymi uległ znacznej poprawie. Rozwój Digital Signage zmierza w kierunku profesjonalizacji usługi. – Coraz więcej sklepów i firm dostrzega w Digital Signage duży potencjał budowania klimatu, nie tylko poprzez przekaz reklamowy, ale i emisję contentu wizerunkowego czy relaksacyjnego – mówi Przemysław Świderski, New Business Director, IMS S.A. – Mall TV, czyli sieć nośników Digital Signage należących do IMS, staje się nowym efektywnym kanałem komunikacji z konsumentem.

***

Galeria Kazimierz – modowe serce Krakowa. Od 10 lat, umiejscowiona w sąsiedztwie krakowskiego Kazimierza zapewnia swoim klientom komfort zakupów, rozrywkę, wypoczynek i sport. Na ponad 39tysiącach powierzchni GLA znajduje się ponad 160 sklepów polskich i zagranicznych marek, operator spożywczy Alma, 10 salowy multipleks Cinema City, 18 restauracji i punktów gastronomicznych oraz fitness klub Pure Jatomi. Galeria Kazimierz to miejsce niezwykłe także pod względem architektury – łączy w sobie historyczne budynki z nowoczesnymi, szklanymi konstrukcjami, a zielone tereny przy placu historycznym zachęcają do odpoczynku. Właścicielem Galerii Kazimierz od 2014 roku jest fundusz Invesco Real Estate, a wyłącznym agentem powierzchni najmu jest firma CBRE sp. z o.o. będąca zarządcą Galerii Kazimierz.

IMS S.A. – lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:

• Audiomarketing – przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Radia IMS;
• Digital Signage – produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych;
• Aromamarketing – tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.
IMS to także operator największej sieci mediów in-store w Polsce o łącznym dodarciu prawie 200 mln kontaktów miesięcznie.

Misją Grupy IMS jest wspieranie partnerów wiedzą i rozwiązaniami zdobytymi przez rozwijanie unikalnych kompetencji oraz inspirować do osiągania wymiernych efektów.

(16.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.