Orange żegna się z "Rodzinka.pl" i wprowadza nowy format reklamowy

Nowi bohaterowie reklam Orange
Orange rezygnuje z reklamowania swojej oferty przez bohaterów serialu "Rodzinka.pl" (TVP 2). Firma zaprezentowała nowy format reklamowy. Małgorzata Kożuchowska i Maciej Musiał będą w nim występować, ale już pod własnymi nazwiskami i gościnnie.
Orange stawia na format bardziej elastyczny, który pozwoli na budowanie interakcji z widzami i wykorzystanie Internetu. - Istotą zmiany jest nie tylko poszerzenie spektrum postaci, które pozwalają lepiej portretować naszą grupę docelową i różne segmenty klientów - mówi "Presserwisowi" Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska. - Nowy format w większym stopniu pozwala na robienie materiałów interaktywnych i wejście w kanały digital, w których będziemy budować interakcje z naszymi odbiorcami - dodaje Patkowski.
Marka zatrudniła do nowej platformy komunikacyjnej profesjonalnych aktorów, ale jeszcze niewykorzystanych w reklamie, jak Magdalena Popławska, Piotr Głowacki, Olga Bołądź, Tomasz Schuchardt, Filip Opania i Marcin Stec. Bohaterowie reklam to dwie rodziny i grupa studentów oraz przedstawiciel małego biznesu. Taki skład ma pozwolić na prezentację nowych linii produktowych i usług Orange.
Kampania świąteczna rozpocznie się w piątek 13 listopada i potrwa do 24 grudnia. Kampania będzie obecna w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w Internecie i kinie. - Chcemy, by digital i ATL były w pełni zintegrowane - mówi Paweł Patkowski.
Pomysł nowej platformy kreatywnej stworzyła agencja Publicis. Agencja VML rozwinęła format w kanałach digital. Havas Worldwide Warsaw przygotowuje kreacje B2B. Materiały do Internetu zrealizował Bartosz Prokopowicz, spoty telewizyjne wyreżyserował Arni Olafur Assgeirson, za zdjęcia do spotów reklamowych odpowiedzialny jest Wojciech Szepel. Za produkcję aktualnej kampanii odpowiada Film Produkcja. Postprodukcją zajęły się Platige Image i Chimney, a zakup mediów powierzono Initiative Media.
Orange nie rezygnuje z formatu Serce i Rozum i udziału Roberta Górskiego z Kabaretu Moralnego Niepokoju (prepaid).
(AMP, 09.11.2015)
