Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TREśCI PROMOCYJNE

Dodano: Listopad 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Planujesz kampanię świąteczną? Nie zapomnij o Mall TV

Okres świąteczny to czas wzmożonej aktywności klientów – zarówno docelowych, jak i biznesowych, którzy szukają sposobu na dotarcie do finalnego konsumenta. Reklama od lat pozostaje najefektywniejszym sposobem na wykorzystanie potencjału sprzedażowego Świąt. Czy jednak „bombardowany” komunikatami konsument zapamięta konkretną reklamę emitowaną w telewizji i połączy ją z późniejszą decyzją zakupową w miejscu sprzedaży? Długotrwały proces zakupu i planowania mediów może w dzisiejszych rynkowych warunkach nie przynieść oczekiwanego efektu. - Zamiast walczyć o uwagę konsumenta przed telewizorem, warto skomunikować się z nim bezpośrednio w miejscu sprzedaży, gdzie znacznie łatwiej o jego uwagę – przekonują eksperci z firmy IMS, operatora największego systemu Digital Signage w galeriach handlowych, czyli Mall TV.

W czasie od listopada do końca stycznia galerie handlowe dosłownie „pękają w szwach” – klienci rozglądają się za prezentami, realizują bony upominkowe i wydają pieniądze, które otrzymali w ramach prezentu. Gdy do tych warunków doda się jeszcze odbywające się w tym czasie wyprzedaże, to widać, jak duży zasięg i dotarcie mogą one przynieść tym, którzy zdecydują się na reklamę w centrum handlowym. Nośnikami, na których może zostać umieszczona taka reklama, są monitory Digital Signage. – Jako operator największej w Polsce sieci nośników Digital Signage w Polsce możemy mówić o nowym efektywnym kanale komunikacji z konsumentem, czyli Mall TV – mówi Wojciech Grendziński, Dyrektor Handlowy firmy IMS. – Nasze systemy znajdują się obecnie w 40 topowych galeriach handlowych w całej Polsce i generują zasięg 30 mln kontaktów konsumentów z reklamą w jednym miesiącu. Z naszych usług skorzystały już takie marki, jak Orange, Orsay, Dominium czy Monnari – dodaje. Do oferty zasięgowej Mall TV IMS dodaje potężny kanał in-store radio oferujący efektywne dotarcie na poziomie 200 mln kontaktów miesięcznie w sieciach i galeriach handlowych. Synergia efektywnych zasięgów tych kanałów jest w okresach takich jak święta nie do przecenienia.

Miejsce sprzedaży jest właściwie jedynym punktem w przestrzeni reklamowej, gdzie spotykają się produkt, konsument, pieniądz i komunikat reklamowy. Ważnym więc atutem takiej komunikacji jest jej efektywność. Reklama emitowana w miejscu sprzedaży dociera do świadomości konsumenta w tym samym czasie, w którym dokonuje on zakupu: jest w pobliżu produktu i ma na niego wygospodarowany budżet. Badania przeprowadzone przez IMS pokazują, że jest to forma reklamy, na którą konsument jest najbardziej otwarty. Walorem takiej komunikacji jest umiejscowienie jej w otoczeniu, w którym odbiorca jest nastawiony na działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe. Daje ona również możliwość dotarcia do tych konsumentów, którzy na komunikaty w tradycyjnych mediach są już uodpornieni. W celu zwiększenia efektywności reklam w przekaz promocyjny wplata się interesujące treści neutralne, które mają na celu przyciągnięcie uwagi gości galerii. – Mall TV to nie tylko bardzo duży zasięg, lecz także bardzo wysoka jakość komunikacji – efektywna i zapewniająca niski koszt dotarcia do klienta – mówi Grendziński. – Nasze systemy działają w najlepszych galeriach, a przy tym należą do najnowocześniejszych rozwiązań na rynku. Mall TV posiada również tę zaletę, że kampania reklamowa może w łatwy sposób zostać przeprowadzona w wybranych lokalizacjach, na wybranych monitorach lub jednocześnie na wszystkich monitorach będących w posiadaniu operatoraw przypadku IMS na prawie 900.

Prowadzenie komunikacji jak najlepiej dostosowanej do potrzeb konsumenta to niekwestionowany trend na rynku reklamy. Poza poszukiwaniem nowych, bardziej efektywnych nośników, na znaczeniu zyskuje również bezpośredni kontakt z klientem. Stąd naturalna droga do wykorzystania potencjału galerii handlowych jako miejsca na wszelkiego rodzaju animacje i działania eventowe. – Komunikację prowadzoną w Mall TV warto wesprzeć bezpośrednim kontaktem z konsumentem poprzez na przykład konkursy lub akcję degustacyjną. W ramach pakietu emisji Mall TV możemy zaoferować naszymi klientom również działania eventowe, które umożliwiają dotarcie do konsumenta w sposób bezpośredni – mówi Paweł Czerski, Członek Zarządu IMS odpowiedzialny za aktywności eventowe w kanałach sprzedaży.

Więcej informacji na temat IMS:

www.ims.fm

***

IMS S.A. – lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:

  • Audiomarketing – przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Radia IMS;

  • Digital Signage– produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych;

  • Aromamarketing – tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.

IMS to także operator największej sieci mediów in-store w Polsce o łącznym dodarciu prawie 200 mln kontaktów miesięcznie.

Misją Grupy IMS jest wspierać partnerów wiedzą i rozwiązaniami zdobytymi przez rozwijanie unikalnych kompetencji oraz inspirować do osiągania wymiernych efektów

(09.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.