UPC Polska ubywa abonentów, ale rośnie liczba sprzedanych usług
Operator kablowy UPC Polska na koniec trzeciego kwartału br. miał 1,4 mln abonentów, czyli o 0,4 proc. mniej niż w tym okresie ub.r.
Z danych opublikowanych przez operatora wynika, że na koniec września br. z telewizji cyfrowej UPC korzystało 936,4 tys. abonentów (wzrost o 3,7 proc. w porównaniu z wrześniem ub.r.), telewizji analogowej – 249,7 tys. (spadek o 14,3 proc.), Internetu – 1,02 mln (wzrost o 5,1 proc.), telefonii – 578,4 tys. (wzrost o 6,2 proc.)
W sumie klienci UPC korzystali z prawie 2,8 mln usług (wzrost o 2,8 proc.). W zasięgu operatora było 2,8 mln gospodarstw domowych (wzrost o 4,6 proc.).
(KOZ, 09.11.2015)