Trzy kobiety ambasadorkami marki Evra
24.03.2006, 09:48
Agencja public relations Testardo TTL (Testardo Red Cell) przygotowała dla plastrów antykoncepcyjnych Evra (Janssen-Cilag) całoroczną kampanię informacyjną pt. "Antykoncepcja – wybór wielu kobiet"
Od 31 marca pod hasłem ”Antykoncepcja codziennie czy raz w tygodniu? Ja już wybrałam” będzie prowadzona kampania informacyjna w prasie. Obejmie m.in. ”Avanti”, ”Claudię”, ”Elle”, ”Mamo, to ja”, ”Twój Styl”. Media zaplanował dom mediowy Starcom. Tegoroczna kampania informacyjna Evry skierowana jest do kobiet w różnym wieku. Dlatego ambasadorkami marki w tym roku są trzy kobiety: modelka Ilona Felicjańska, piosenkarka Maria Sadowska oraz aktorka i modelka Maria Góralczyk. W ubiegłym roku działania marketingowe Evry były skierowane do węższej grupy kobiet, a twarzami marki były m.in. aktorka Anna Mucha i wokalistka Patrycja Markowska. Testardo TTL na potrzeby kampanii zaplanowała także badania na temat antykoncepcji, które przeprowadzi firma MillwardBrown SMG/KRC, i uruchomienie strony internetowej Razwtygodniu.pl. W ubiegłym roku dla marki Evra pracowała agencja public relations Headlines.(JW, 24.03.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
