Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy kobiety ambasadorkami marki Evra

Agencja public relations Testardo TTL (Testardo Red Cell) przygotowała dla plastrów antykoncepcyjnych Evra (Janssen-Cilag) całoroczną kampanię informacyjną pt. "Antykoncepcja – wybór wielu kobiet"

Od 31 marca pod hasłem ”Antykoncepcja codziennie czy raz w tygodniu? Ja już wybrałam” będzie prowadzona kampania informacyjna w prasie. Obejmie m.in. ”Avanti”, ”Claudię”, ”Elle”, ”Mamo, to ja”, ”Twój Styl”. Media zaplanował dom mediowy Starcom. Tegoroczna kampania informacyjna Evry skierowana jest do kobiet w różnym wieku. Dlatego ambasadorkami marki w tym roku są trzy kobiety: modelka Ilona Felicjańska, piosenkarka Maria Sadowska oraz aktorka i modelka Maria Góralczyk. W ubiegłym roku działania marketingowe Evry były skierowane do węższej grupy kobiet, a twarzami marki były m.in. aktorka Anna Mucha i wokalistka Patrycja Markowska. Testardo TTL na potrzeby kampanii zaplanowała także badania na temat antykoncepcji, które przeprowadzi firma MillwardBrown SMG/KRC, i uruchomienie strony internetowej Razwtygodniu.pl. W ubiegłym roku dla marki Evra pracowała agencja public relations Headlines.

(JW, 24.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.