Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bonnier Business Polska tworzy dział, który zajmie się digitalem

W Bonnier Business Polska (wydawca „Pulsu Biznesu” i serwisu Bankier.pl) powstaje duży dział Digital.

Ponad 20-osobowym działem będzie kierował chief digital officer Przemysław Barankiewicz, który jest jednocześnie redaktorem naczelnym serwisu Pb.pl. - Strategicznym celem nowo powstałego działu będzie rozwój serwisów Bonnier Business Polska i umocnienie pozycji w najważniejszym dla nas segmencie rynku: biznes, finanse, prawo – wyjaśnia Karolina Dziwulska z działu marketingu i PR wydawnictwa.
W dziale Digital zostali zatrudnieni m.in. Grzegorz Chruścielewski, wcześniej growth manager w Gazeta.pl i Marcin Jóźwina, wcześniej główny analityk Gazeta.pl. Do ich zadań należy pozyskiwanie czytelników do serwisów Bonnier Business Polska.
- Dział ma przyspieszać i ułatwiać digitalizację wydawnictwa, analizować rynek i użytkowników, budować dla nich nowe produkty, szkolić pracowników i wspierać działania akwizycyjne, związane z kolejnymi planowanymi transakcjami Bonniera w Polsce – tłumaczy Dziwulska.
We wrześniu br. Bonnier Business Polska kupił od funduszu IQ Partners spółkę Prawomaniacy (serwisy internetowe adresowane do prawników, rzeczoznawców majątkowych, architektów, księgowych, maklerów giełdowych i biegłych rewidentów), a w styczniu br. Grupę Bankier.pl.

(MAK, 06.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.