Bonnier Business Polska tworzy dział, który zajmie się digitalem
W Bonnier Business Polska (wydawca „Pulsu Biznesu” i serwisu Bankier.pl) powstaje duży dział Digital.
Ponad 20-osobowym działem będzie kierował chief digital officer Przemysław Barankiewicz, który jest jednocześnie redaktorem naczelnym serwisu Pb.pl. - Strategicznym celem nowo powstałego działu będzie rozwój serwisów Bonnier Business Polska i umocnienie pozycji w najważniejszym dla nas segmencie rynku: biznes, finanse, prawo – wyjaśnia Karolina Dziwulska z działu marketingu i PR wydawnictwa.
W dziale Digital zostali zatrudnieni m.in. Grzegorz Chruścielewski, wcześniej growth manager w Gazeta.pl i Marcin Jóźwina, wcześniej główny analityk Gazeta.pl. Do ich zadań należy pozyskiwanie czytelników do serwisów Bonnier Business Polska.
- Dział ma przyspieszać i ułatwiać digitalizację wydawnictwa, analizować rynek i użytkowników, budować dla nich nowe produkty, szkolić pracowników i wspierać działania akwizycyjne, związane z kolejnymi planowanymi transakcjami Bonniera w Polsce – tłumaczy Dziwulska.
We wrześniu br. Bonnier Business Polska kupił od funduszu IQ Partners spółkę Prawomaniacy (serwisy internetowe adresowane do prawników, rzeczoznawców majątkowych, architektów, księgowych, maklerów giełdowych i biegłych rewidentów), a w styczniu br. Grupę Bankier.pl.
(MAK, 06.11.2015)










