TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 05, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP zrezygnuje z programów Tomasza Lisa i Jana Pospieszalskiego

Programy "Tomasz Lis na żywo" (TVP 2) i "Bliżej" Jana Pospieszalskiego (TVP Info) znikną z anten, gdy skończą się umowy z ich producentami. Tomasz Lis komentuje: "Czy ja gdzieś mówiłem, że chcę przedłużyć kontrakt z TVP?".

Prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński dał to do zrozumienia na wczorajszym spotkaniu z dziennikarzami podsumowującym 100 dni jego kadencji. - Umów trzeba dotrzymywać - powiedział zapytany o te audycje. - Ale kiedy wejdzie ramówka zimowa i potem wiosenna, zobaczycie państwo zmiany - dodał.
W rozmowie z "Presserwisem" potwierdził wprost, że po zakończeniu umów z producentami tych audycji nie będzie ich przedłużał.
Już obejmując funkcję prezesa TVP, Daszczyński planował zmianę modelu publicystyki tak, by realizować ją w ramach produkcji własnej i zmienić programy wpisujące każdy problem w ramy konfliktu politycznego. - Mam nadzieję, że zmiany w programach produkowanych przez TVP już widać: odeszliśmy od ringów, na których ścierali się politycy, na rzecz rozmów eksperckich – podkreślił Janusz Daszczyński. TVP nadal emituje jednak programy publicystyczne zamawiane u producentów zewnętrznych: "Tomasz Lis na żywo" (TVP 2) i "Bliżej" Jana Pospieszalskiego (TVP Info). Kontrakty na ich produkcję podpisał na odchodne poprzedni prezes TVP, Juliusz Braun. Z informacji "Presserwisu” wynika, że umowa na program Pospieszalskiego wygasa z końcem br., a kontrakt z Lisem niedługo później.
 

Dziennikarze nie kryjący radości z wygranej Prawa i Sprawiedliwości w wyborach podpowiadają politykom, kogo powinni wyrzucić z Telewizji Polskiej.

(RUT, 05.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.