Ringier Axel Springer zrezygnował z wydawania "Od A do Z"
Pół roku ukazywał się tygodnik "Od A do Z". Ringier Springer Polska wprowadził go w kwietniu br., aby utrudnić zdobycie rynku tygodnikowi Fratrii "ABC".
Tygodnik "Od A do Z" podobnie jak "ABC" był tabloidem. Pierwsze numery obu tytułów były w sprzedaży od 22 kwietnia. - Zespół pracujący przy projekcie zostaje w Grupie i będzie pracował przy innych projektach, przede wszystkim w redakcji dziennika „Fakt” - powiedziała serwisowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji Grupy Onet-RASP. Wydawca nie podaje jaka była sprzedaż tygodnika.
- Cieszę się, że przetrwaliśmy na rynku - mówi "Presserwisowi" Michał Karnowski, członek zarządu wydawnictwa Fratria. Czy "ABC" zyska na wycofaniu się konkurencji? - Nie sadzę, aby tak to działało, gdyż każdy musi znaleźć swojego czytelnika. W pierwszym okresie ukazywania się obu pism ich tytuły mogły być dla czytelników mylące, ale szybko zmieniliśmy formułę pisma. Ringier Axel Springer Polska ma teraz większy problem niż my radość, ponieważ wydali na ten projekt dużo pieniędzy - mówi Michał Karnowski.
(05.11.2015)