Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 05, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsat i TVN

Dane z okresu 26.10.2015 - 01.11.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,04%
2 Polsat 12,23%
3 TVN 10,67%
4 TVP2 8,79%
5 TVP INFO 3,95%
6 TVN24 3,70%
7 TV4 3,43%
8 TVN7 3,29%
9 TV PULS 2,82%
10 Puls 2 1,55%
11 TTV - Twoja Telewizja 1,49%
12 TVP Seriale 1,47%
13 Polsat2 1,43%
14 TV6 1,34%
15 Polsat News 1,21%
16 TVP Rozrywka 1,05%
17 TVP Regionalna 0,99%
18 Stopklatka 0,86%
19 Polo TV 0,80%
20 TVP Sport 0,75%
  Inne 25,14%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-10-27 20:44:50 6 530 18,28%
2 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-10-29 20:30:28 4 942 13,83%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-10-28 20:46:31 4 911 13,74%
4 TELEEXPRESS TVP1 2015-10-26 17:00:07 4 790 13,41%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2015-10-27 19:30:06 4 127 11,55%
6 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 2015-11-01 21:25:10 4 050 11,34%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-10-27 20:07:49 3 841 10,75%
8 WYDARZENIA Polsat 2015-11-01 18:50:04 3 797 10,63%
9 DZIEWCZYNY ZE LWOWA /SER.FAB.POL./ TVP1 2015-11-01 20:25:16 3 789 10,60%
10 FAKTY TVN 2015-11-01 19:00:06 3 743 10,48%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(05.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.