TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Akson Studio szykuje program typu late night show

Firma producencka Akson Studio przygotowuje program, który zapowiada jako pierwszy polski late night show.

Obecnie Akson Studio – firma produkująca m.in. serial „O mnie się nie martw” dla TVP 2, „Przyjaciółki” dla Polsatu i serial „Bodo” planowany przez TVP 1 na przyszły rok - szuka prowadzącego late night show. – To ma być człowiek empatyczny – mówi Jan Kwieciński z Akson Studio, producent programu. – Nie musi mieć doświadczenia w telewizji, ale musi być ciekawy drugiego człowieka, odznaczać się poczuciem humoru, umiejętnością szybkiej riposty. Szukamy nowej osobowości telewizyjnej – opisuje.
Trwający właśnie casting jest skierowany do osób w wieku 25-45 lat, szczególnie do komików, improwizatorów, dziennikarzy, blogerów i aktorów. – W programie przewidujemy skecze, ale najważniejsze będą rozmowy z gośćmi: dotyczące aktualnych tematów i prowadzone z szacunkiem, bez agresji. Nie chcemy w programie polityków ani sensacyjnych kontrowersji. To będzie rozrywka na poziomie, w duchu zbliżona do „Kabaretu Starszych Panów”, w formie do amerykańskiego talk-show – informuje Jan Kwieciński. Wśród amerykańskich wzorów wymienia „Jimmy Kimmel Live” i „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”. Program będzie realizowany systemem „live to tape”. – Widzowie będą przychodzić na półtoragodzinny spektakl na żywo, z którego powstanie potem odcinek programu do emisji. Chcemy, żeby zarówno widzowie w studiu, jak i ci przed telewizorami dobrze się bawili – mówi Kwieciński.
Nowa audycja trafi na antenę w przyszłym roku i będzie nadawana raz w tygodniu. W każdym odcinku przewidziano po dwóch gości. Producent nie zdradza, która stacja pokaże late night show. – Będzie to jedna z wiodących telewizji – zapewnia Jan Kwieciński. Casting na prowadzącego ma zostać rozstrzygnięty do połowy grudnia.

(RUT, 04.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.