Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 30, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PAP ma większość udziałów w spółce z grupy GPW

Polska Agencja Prasowa objęła pakiet 80 proc. akcji Instytutu Rynku Kapitałowego - WSE Research SA. Pakiet mniejszościowy nadal należy do dotychczasowego właściciela spółki, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Instytut Rynku Kapitałowego obsługuje podmioty związane z rynkiem kapitałowym w zakresie mediów, PR i relacji inwestorskich. M.in. realizuje transmisje i materiały wideo z wydarzeń na rynku kapitałowym.
"Celem akwizycji jest m.in. stworzenie przez Grupę PAP SA kompleksowej oferty dla spółek giełdowych i instytucji rynku kapitałowego w zakresie obsługi medialnej, public relations i relacji z inwestorami (IR). Chcemy także zapewnić inwestorom indywidualnym szeroki dostęp do informacji o giełdzie, spółkach i instrumentach finansowych w ramach portalu GPWInfostrefa.pl" - informuje w komunikacie PAP Lidia Sobańska, członek zarządu Polskiej Agencji Prasowej.
Instytut Rynku Kapitałowego zostanie wydawcą serwisu GPWInfoStrefa.pl, który adresowany jest od osób poszukujących profesjonalnych i specjalistycznych informacji o spółkach notowanych na GPW. Istnieje od 2007 roku i jest wspólną inicjatywą GPW i PAP.
"Cieszę się, że udało nam się pozyskać jako strategicznego inwestora branżowego dla IRK Polską Agencję Prasową, która zapewni dalszy rozwój spółki w zakresie działalności mediowej. Liczymy, że spółka będzie kontynuować swoją misję w zakresie popularyzacji rynku kapitałowego i będzie wspierać spółki giełdowe w budowaniu relacji z otoczeniem" – komentuje Paweł Tamborski, prezes Giełdy Papierów Wartościowych.
PAP chce zwiększyć swoje możliwości w zakresie realizacji usług wideo na zlecenie. (PAP)

(30.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.