"Shape" zmienił szatę graficzną

Okładka listopadowego numeru "Shape"
Dzisiaj ukazał się listopadowy numer miesięcznika "Shape" (Marquard Media Polska) w nowym layoucie.
- Połączyliśmy to, co najlepsze w wydaniu amerykańskim, z tym, co sprawdziło się w edycji polskiej. W efekcie magazyn wygląda nowocześniej: ma więcej światła, zdjęć, infografik i zyskał czcionkę stosowaną w amerykańskiej edycji - mówi Marcin Gugała, brand manager "Shape". Za zmiany graficzne odpowiada Paweł Palikot, dyrektor artystyczny magazynu.
Zmiany dotyczą też prezentowania treści. - Dotychczas treść dominowała nad elementami graficznymi, lecz teraz teksty podane są w lżejszy, bardziej lifestylowy sposób. Chcemy docierać nie tylko do osób, które profesjonalnie trenują, ale podchodzą do tego hobbystycznie - dodaje Marcin Gugała. Połączono działy Psychologia i Zdrowie (teraz Zdrowie & Psyche), zwiększono liczbę przepisów kulinarnych i dodano rubrykę "Zakochaj się w biegu", którą prowadzi bloger i trener biegania Mateusz Jasiński.
Miesięcznik ma 116 stron, nakład 45 tys. egz. i kosztuje 13,99 zł. Do całego nakładu dołączono płytę DVD z ćwiczeniami Katarzyny Bigos, mistrzyni Europy w pole sport w kategorii duety. Wydawca zapowiada, że w przyszłym roku wprowadzi kolejne zmiany w miesięczniku.
(IKO, 30.10.2015)
