Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 28, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 19.10.2015 - 25.10.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,69%
2 Polsat 11,86%
3 TVN 10,87%
4 TVP2 8,15%
5 TVP INFO 4,08%
6 TV4 3,66%
7 TVN24 3,62%
8 TVN7 3,16%
9 TV PULS 3,08%
10 Puls 2 1,50%
11 TVP Seriale 1,47%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,47%
13 Polsat2 1,36%
14 Polsat News 1,29%
15 TV6 1,28%
16 TVP Regionalna 1,11%
17 TVP Rozrywka 1,03%
18 Polo TV 0,76%
19 Stopklatka 0,76%
20 Nickelodeon 0,70%
  Inne 26,10%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-10-20 20:50:09 5 597 15,67%
2 BEATA SZYDŁO - EWA KOPACZ ROZMOWA O POLSCE /DEBATA/ TVP1 2015-10-19 20:00:06 5 198 14,55%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-10-21 20:45:16 4 818 13,48%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-10-22 20:31:17 4 630 12,96%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2015-10-25 19:30:08 4 239 11,86%
6 DEBATA LIDERÓW /PROG.PUBL/ TVP1 2015-10-20 20:00:05 4 236 11,86%
7 TELEEXPRESS TVP1 2015-10-20 17:00:07 3 984 11,15%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-10-20 21:45:26 3 739 10,47%
9 DZIEWCZYNY ZE LWOWA /SER.FAB.POL./ TVP1 2015-10-25 20:02:36 3 727 10,43%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-10-25 19:50:56 3 607 10,09%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(28.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.