W niedzielny wieczór ponad połowa widzów oglądała ogłoszenie sondaży wyborczych
(fot. Archiwum/Press)
Ogłoszenie sondażowych wyników wyborów parlamentarnych w TVP 1, TVP Info, TVP Polonia, Polsacie, Polsat News, Polsat News 2, TVN 24, TVN 24 BiŚ, Telewizji Republika i Superstacji oglądało w sumie 9,81 mln widzów.
Wczoraj wieczorem w godz. 21.00-21.04 monitorowane przez Nielsen Audience Measurement kanały nadające wieczory wyborcze uzyskały razem 54,24 proc. udziału w rynku (44,33 proc. w grupie komercyjnej).
Najwięcej widzów – 2,29 mln – oglądało wieczór wyborczy w TVP 1 (od 20.54 do 23.30).
tytuł | stacja | początek | koniec | AMR | SHR % |
Wieczór wyborczy | TVP1 | 20:54:52 | 23:30:21 | 2286612 | 16,59% |
Wieczór wyborczy | TVP Polonia | 20:54:41 | 23:30:27 | 201554 | 1,46% |
Wieczór wyborczy | TVP Info | 20:30:11 | 25:36:54 | 983996 | 9,74% |
Polska wybiera | Polsat | 20:55:11 | 21:03:29 | 1674093 | 9,27% |
Polska wybiera | Polsat | 22:00:35 | 23:44:46 | 629961 | 5,89% |
Polska wybiera | Polsat News | 20:30:08 | 24:45:31 | 274207 | 2,36% |
Polska wybiera | Polsat News 2 | 20:30:08 | 24:45:31 | 103703 | 0,89% |
Czas decyzji 2015 | TVN24 | 20:00:00 | 25:44:07 | 645212 | 6,69% |
Czas decyzji 2015 | TVN24 Biznes i Świat | 19:22:12 | 23:20:46 | 142838 | 0,94% |
Wieczór wyborczy Telewizji Republika | TV Republika | 20:44:35 | 25:59:59 | 36337 | 0,40% |
Dane: Nielsen Audience Measurement
KOZ