Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W niedzielny wieczór ponad połowa widzów oglądała ogłoszenie sondaży wyborczych

(fot. Archiwum/Press)

Ogłoszenie sondażowych wyników wyborów parlamentarnych w TVP 1, TVP Info, TVP Polonia, Polsacie, Polsat News, Polsat News 2, TVN 24, TVN 24 BiŚ, Telewizji Republika i Superstacji oglądało w sumie 9,81 mln widzów.

Wczoraj wieczorem w godz. 21.00-21.04 monitorowane przez Nielsen Audience Measurement kanały nadające wieczory wyborcze uzyskały razem 54,24 proc. udziału w rynku (44,33 proc. w grupie komercyjnej).
Najwięcej widzów – 2,29 mln – oglądało wieczór wyborczy w TVP 1 (od 20.54 do 23.30).

 

tytuł stacja początek koniec AMR SHR %
Wieczór wyborczy TVP1 20:54:52 23:30:21 2286612 16,59%
Wieczór wyborczy TVP Polonia 20:54:41 23:30:27 201554 1,46%
Wieczór wyborczy TVP Info 20:30:11 25:36:54 983996 9,74%
Polska wybiera Polsat 20:55:11 21:03:29 1674093 9,27%
Polska wybiera Polsat 22:00:35 23:44:46 629961 5,89%
Polska wybiera Polsat News 20:30:08 24:45:31 274207 2,36%
Polska wybiera Polsat News 2 20:30:08 24:45:31 103703 0,89%
Czas decyzji 2015 TVN24 20:00:00 25:44:07 645212 6,69%
Czas decyzji 2015 TVN24 Biznes i Świat 19:22:12 23:20:46 142838 0,94%
Wieczór wyborczy Telewizji Republika TV Republika 20:44:35 25:59:59 36337 0,40%

Dane: Nielsen Audience Measurement

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.