Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Materne Polska rozdziela marki

Materne Polska (Grupa Andros), producent dżemów i konfitur, zmienia strategię marketingową swoich produktów.

Dotychczas pod nazwą Andros Materne sprzedawane były zarówno dżemy, jak i konfitury. Teraz spółka postanowiła te marki rozdzielić. Uznała, że w Polsce bardziej rozpoznawalna i ceniona jest nazwa Materne, dlatego zostanie ona przypisana do konfitur. Marka Andros będzie dotyczyła dżemów. Wkrótce produkty firmy pojawiają się w sklepach z nowymi, zmienionymi etykietami. Za ich przygotowanie i za działania marketingowe odpowiada agencja reklamowa VIP z Lublina.

(RH, 23.03.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.