Instant Articles Facebooka ma już wersję mobile
Od wczoraj Instant Articles, uruchomiony w maju br. newsowy moduł Facebooka, jest dostępny także na urządzeniach mobilnych. Serwis społecznościowy przedstawił również nowych partnerów projektu.
“Od dzisiaj użytkownicy zyskają dostęp do tysięcy artykułów każdego dnia” - ogłosił wczoraj Facebook. Serwis opublikował listę kilkudziesięciu grup medialnych, które ostatnio zdecydowały się przystąpić do projektu. Nowymi partnerami są m.in. Gannett (wydawca dziennika “USA Today”) oraz serwisy “Mashable”, “Business Insider”.
Od początku w Instant Articles zaangażowani są m.in. serwis internetowy BuzzFeed, wydawcy tytułów prasowych “The New York Times”, “National Geographic” i “The Atlantic”, telewizja NBC News, BBC, wydawca dziennika “The Guardian” oraz niemieccy wydawcy Axel Springer i Spiegel Verlag.
(LL, 22.10.2015)