Tomasz Marszałł będzie szefem marketingu TVN
Tomasz Marszałł (fot. materiały prasowe PKO BP)
Nowym szefem marketingu TVN zostanie Tomasz Marszałł, dotychczasowy dyrektor marketingu w PKO Banku Polskim – wynika z informacji "Presserwisu".
Marszałł ma zająć stanowisko chief marketing officera (CMO) i zastąpić Waldemara Ostrowskiego oraz Marka Szafarza. Jak informowaliśmy, zarówno Ostrowski, dyrektor departamentu marketingu Grupy TVN, jak i Szafarz, dyrektor marketingu, rozstają się z TVN. Będą pełnić swoje obowiązki jeszcze do końca listopada. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że z początkiem grudnia w TVN powstanie stanowisko CMO, które zajmie właśnie Tomasz Marszałł. - Nie potwierdzam tej informacji – mówi Marszałł. Rzeczniczka prasowa TVN Emilia Ordon odmówiła komentarza tej sprawie.
Od lutego 2010 roku Tomasz Marszałł jest dyrektorem marketingu w PKO Banku Polskim. Wcześniej pracował m.in. w Allianz Bank Polska, gdzie zarządzał ofertą produktową (2009-2010); był szefem marketingu Grupy Vistula (2008-2009), firmy W. Kruk (2008) i firmy Xelion Doradcy Finansowi (2004-2008).
- Bank nie komentuje tego typu spekulacji personalnych - stwierdza Magdalena Kopcińska, kierownik zespołu w departamencie komunikacji korporacyjnej PKO BP, w odpowiedzi na pytanie o przejście Tomasz Marszałła do TVN.
(AMS, RUT, 21.10.2015)