Telewizyjna debata Szydło - Kopacz miała 8 mln widzów
(fot. pixabay.com)
Poniedziałkowa debata wyborcza z udziałem Beaty Szydło (wiceprezes PiS) i premier Ewy Kopacz (prezes PO) zgromadziła w sumie w siedmiu kanałach 8 mln widzów. Łączny udział tych stacji wyniósł podczas transmisji programu 46 proc. Najwięcej osób oglądało debatę w TVP 1.
Średnia widownia poszczególnych stacji podczas transmisji debaty w poniedziałek 19 października od godz. 20 do 21.05:
TVP 1 - 5 198 tys. (udział w rynku 29,9 proc.)
TVN 24 - 1 029 tys. (5,9 proc.)
TVP Info - 988 tys. (5,7 proc.)
Polsat News - 353 tys. (2 proc.)
TVP Polonia - 198 tys. (1,1 proc.)
Polsat News 2 - 125 tys. (0,7 proc.)
TVN Biznes i Świat - 110 tys. (0,6 poc.)
Dane Nielsen Audience Measurement.
Kto wygrał debatę? Przeczytaj opinie ekspertów od marketingu politycznego
(20.10.2015)