Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat chwali swoje wnioski o Show, Vita i Evo dostępne z MUX 8

Więcej polskich i europejskich produkcji niż wymaga ustawa, udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością wzroku lub słuchu, a także interaktywność – tak Telewizja Polsat charakteryzuje ofertę trzech kanałów, które chce uruchomić w naziemnej telewizji cyfrowej. Ich zalety przedstawiła w rozesłanym wczoraj komunikacie prasowym.

Polsat chce uruchomić na MUX 8 trzy kanały: Polsat Show, Polsat Vita i Polsat Evo. Dlaczego nadawca postanowił się wczoraj nimi pochwalić? - Wszyscy się chwalą swoimi planami na MUX 8, więc dlaczego my mielibyśmy ukrywać nasze zamiary? - odpowiada Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu, wskazując, że w "Presserwisie" o kanałach, które chcą umieścić na MUX 8, opowiadali już przedstawiciele Scripps Networks Polska i Grupy ZPR.
Polsat zapewnia, że wszystkie audycje w jego kanałach na MUX 8 będą "w całości nadawane z udogodnieniami dla osób z dysfunkcją wzroku i osób z dysfunkcją słuchu", co wykracza poza wymagania prawne Polski i Unii Europejskiej. Nadawca deklaruje ponadto udział produkcji polskich i europejskich znacznie powyżej ustawowego progu. Chce postawić na interaktywność programów, tak by przyciągały również młodszą widownię. Polsat podkreśla, że tworząc ofertę programową nowych kanałów – seriale, filmy dokumentalne, reportaże, audycje publicystyczne, programy przyrodnicze, popularnonaukowe, edukacyjne i rozrywkowe – rozwinie produkcję własną i współpracę z innymi producentami telewizyjnymi.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji konkursy na MUX 8 zamierza rozstrzygnąć w najbliższych tygodniach.

(RUT, 20.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.