Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polska-Irlandia hitem tygodnia

Dane z okresu 05.10.2015 - 11.10.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 15,07%
2 TVP1 11,48%
3 TVN 11,06%
4 TVP2 8,87%
5 TV4 3,57%
6 TVN7 3,09%
7 TVN24 3,06%
8 TVP INFO 3,04%
9 TV PULS 2,92%
10 Puls 2 1,54%
11 TVP Seriale 1,47%
12 Polsat Sport 1,45%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,41%
14 Polsat2 1,35%
15 TV6 1,16%
16 TVP Regionalna 1,00%
17 TVP Rozrywka 0,96%
18 Polsat News 0,94%
19 Stopklatka 0,84%
20 Polsat Sport News 0,82%
  Inne 24,90%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ /TRANSMISJA SPORT./ - POLSKA - IRLANDIA Polsat 2015-10-11 20:35:14 9 160 25,64%
2 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-10-06 20:45:07 6 758 18,91%
3 ELIMINACJE MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ /TRANSMISJA SPORT./ - SZKOCJA - POLSKA Polsat 2015-10-08 20:35:41 6 620 18,53%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-10-07 20:46:10 5 280 14,78%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2015-10-11 19:30:05 4 379 12,26%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-10-07 20:08:02 4 015 11,24%
7 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2015-10-06 21:42:24 3 774 10,56%
8 FAKTY TVN 2015-10-08 19:00:05 3 644 10,20%
9 TELEEXPRESS TVP1 2015-10-09 17:00:07 3 521 9,86%
10 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-10-08 20:29:44 3 520 9,85%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(20.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.