Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy kanał Scripps Networks - Dom i Styl - postawi na polską produkcję

Kanał Dom i Styl, który nowy właściciel Grupy TVN chce uruchomić na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, planuje współpracę z polskimi firmami producenckimi i będzie w większości emitował programy powstające w Polsce.

- Planujemy, że polska produkcja będzie u nas stanowiła 60 procent emitowanych programów – mówi Andrzej Ostrowski, prezes spółki Scripps Networks Polska, która w konkursie na MUX 8 ubiega się o koncesję naziemną dla kanału Dom i Styl. Scripps Networks Polska podpisał w tej sprawie listy intencyjne z kilkunastoma firmami producenckimi. Są wśród nich: Constantin Entertainment (firma robi m.in. „Kuchenne rewolucje” dla TVN, „Nasz nowy dom” dla Polsatu i seriale scripted docu dla obu stacji), Jake Vision (jej produkcje to m.in. „Tylko muzyka”, „Top Chef” i „Piekielna kuchnia” w Polsacie), Golden Media („Żony Hollywood” w TVN), Rochstar (m.in. „The Voice of Poland” w TVP 2, „Świat się kręci” w TVP 1, „Taniec z gwiazdami” w Polsacie, „Aplauz, aplauz” w TVN), a także firmy z rodziny Besta (Besta Film, Studio Besta i Telemark) i Starry Televizor. - Naturalnie będziemy też współpracować z TVN – mówi Andrzej Ostrowski. Scripps Networks Polska ma list intencyjny w sprawie wykorzystania infrastruktury technicznej Grupy TVN.
Na MUX 8 spółka ubiega się o miejsce, które chcą też zająć Telewizja Polsat, Telewizja Puls, Cyfrowe Repozytorium Filmowe (udziałowcem spółki jest Kino Polska), TV Spectrum, Discovery Polska i Green Content (Agora). Czy kanał Dom i Styl ruszy w wersji satelitarnej, jeśli przegra rywalizację o koncesję naziemną? - Jeszcze nie zdecydowaliśmy – odpiera Ostrowski. W zarządzie Scripps Networks Polska oprócz Andrzeja Ostrowskiego zasiada też dwoje przedstawicieli amerykańskiego koncernu: Kathleen Finch, chief programming, content & brand officer, i Phillip Luff, managing director Scripps Networks w Wielkiej Brytanii, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Spółka jest własnością Southbank Media, brytyjskiej firmy należącej do Scripps Networks Interactive.
Joseph G. NeCastro, dyrektor ds. rozwoju Scripps Networks Interactive, powiedział serwisowi Wyborcza.biz, że oprócz planowanej stacji naziemnej nadawca chce uruchomić w Polsce jeszcze dwa kanały: o gotowaniu i podróżach. Obecnie Scripps ma w Polsce kanały Polsat Food (partnerstwo z Telewizją Polsat) i Travel Channel.

(RUT, 15.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.