Dział: RADIO

Dodano: Październik 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykańska rozgłośnia radiowa zainwestowała 15 mln dol. w podcasty

(fot. pixabay.com)

Najpopularniejsza i najstarsza niekomercyjna rozgłośnia radiowa w Nowym Jorku, WNYC, zainwestowała w profesjonalne w studio do produkcji podcastów.

Nowojorska rozgłośnia ujawniła, że na rozbudowę możliwości produkcyjnych wydała 15 mln dol., z czego około 2 mln dol. stanowiły darowizny przekazane przez słuchaczy. Nowe studio ma rozpocząć pracę na dniach. Będą w nim powstawać słuchowiska i audycje radiowe, m.in. "The New Yorker Radio Hour", przygotowywana we współpracy z magazynem "The New Yorker".
WNYC już teraz notuje miesięcznie 20 mln pobrań podcastów. Własną spółkę, Audible, specjalizującą się w produkcji podcastów, ma m.in. koncern internetowy Amazon.

(LL, 15.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.