Amerykańska rozgłośnia radiowa zainwestowała 15 mln dol. w podcasty
15.10.2015, 13:11
(fot. pixabay.com)
Najpopularniejsza i najstarsza niekomercyjna rozgłośnia radiowa w Nowym Jorku, WNYC, zainwestowała w profesjonalne w studio do produkcji podcastów.
Nowojorska rozgłośnia ujawniła, że na rozbudowę możliwości produkcyjnych wydała 15 mln dol., z czego około 2 mln dol. stanowiły darowizny przekazane przez słuchaczy. Nowe studio ma rozpocząć pracę na dniach. Będą w nim powstawać słuchowiska i audycje radiowe, m.in. "The New Yorker Radio Hour", przygotowywana we współpracy z magazynem "The New Yorker".
WNYC już teraz notuje miesięcznie 20 mln pobrań podcastów. Własną spółkę, Audible, specjalizującą się w produkcji podcastów, ma m.in. koncern internetowy Amazon.
(LL, 15.10.2015)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter