Youtuber Remigiusz Wierzgoń ma najbardziej angażujący profil na Facebooku

We wrześniu br. najbardziej angażującymi profilami na Facebooku zakwalifikowanymi przez firmę Sotrender do kategorii media są profile prowadzone przez youtuberów. Największe zainteresowanie wzbudza profil Rezigiusz (stronę prowadzi gameplayer Remigiusz Wierzgoń).
Z danych Sotrendera wynika, że na profilu Rezigiusza zaangażowanych było 28 proc. użytkowników. Oznacza to, że 294 tys. osób wykonało na jego profilu we wrześniu br. co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post. Drugim najbardziej angażującym profilem był Blowek - 270 tys. zaangażowanych użytkowników (52 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się profile mediów tradycyjnych: Radio Eska - 267 tys. zaangażowanych użytkowników, TVN - 240 tys. i TVN24.pl – 203 tys.
Radio Eska jest także najpopularniejszym profilem spośród mediów, mającym na Facebooku 1,988 mln fanów. Drugim najpopularniejszym profilem jest SA Wardega - 1,616 mln (bez zmian), a trzecim Eska TV - 1,482 mln.
Wśród tytułów prasowych najwięcej fanów miał Fakt24.pl – 626 tys. (wzrost o 8 proc. względem sierpnia br. - pod koniec września serwis Fakt.pl zmienił nazwę na Fakt24.pl). Niżej w zestawieniu były "Przegląd Sportowy" – 525 tys. (wzrost o 2 proc.) i "Gazeta Wyborcza" – 332 tys. (wzrost o 1 proc.).
Wśród produkcji telewizyjnych największym profilem była strona serialu "M jak miłość" (TVP 2) – 731 tys. (wzrost o 2 proc.). Następne to: "The Voice of Poland" (TVP 2) – 663 tys. (wzrost o 7 proc.) i "Tylko muzyka" (Polsat) - 648 tys. (bez zmian).
Najbardziej interaktywnym postem wśród mediów był wpis z 8 września br. na fan page Deser.pl, którego treść brzmiała: "Ten dzień jest okropny. A potem będzie jeszcze gorzej :(". Wiadomość, do której dołączono zdjęcie osób ubranych w wełniane kombinezony, polubiło 100 tys. osób, a skomentowało ją ponad 59 tys. osób.
(IKO, 14.10.2015)
