Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVP 1 i TVN

Dane z okresu 28.09.2015 - 04.10.2015
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 12,66%
2 TVP1 12,03%
3 TVN 11,62%
4 TVP2 8,91%
5 TV4 3,39%
6 TVP INFO 3,27%
7 TVN24 3,13%
8 TVN7 3,03%
9 TV PULS 2,77%
10 Puls 2 1,68%
11 TTV - Twoja Telewizja 1,52%
12 TVP Seriale 1,47%
13 Polsat2 1,47%
14 TV6 1,33%
15 TVP Rozrywka 1,15%
16 Polsat News 1,05%
17 TVP Regionalna 1,05%
18 Stopklatka 0,79%
19 Polsat Sport 0,77%
20 Polo TV 0,70%
  Inne 26,21%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2015-09-28 20:44:38 6 640 18,58%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2015-09-30 20:44:57 4 780 13,38%
3 WIADOMOŚCI TVP1 2015-10-04 19:30:08 4 395 12,30%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2015-10-01 20:30:14 4 225 11,82%
5 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 2015-10-04 21:25:12 4 192 11,73%
6 TELEEXPRESS TVP1 2015-09-30 17:00:07 3 763 10,53%
7 PROGNOZA POGODY TVP1 2015-10-04 20:13:50 3 736 10,46%
8 DZIEWCZYNY ZE LWOWA /SER.FAB.POL./ TVP1 2015-10-04 20:25:29 3 613 10,11%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2015-10-04 20:03:57 3 613 10,11%
10 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2015-09-28 20:08:09 3 582 10,03%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(09.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.