Polsat jest liderem rynku w pierwszym miesiącu jesiennych ramówek
Array
Polsat miał największy udział w rynku we wrześniu – pierwszym miesiącu obowiązywania jesiennych ramówek telewizyjnych.
Średni udział Polsatu w rynku w grupie ogólnej wyniósł 12,40 proc. (spadek z 12,81 proc. rok temu). Drugie miejsce zajął TVP 1 z udziałem 11,79 proc. (wzrost z 10,37 proc.), a trzeci był TVN – 11,34 proc. (spadek z pierwszego miejsca, z 12,91 proc.). Kolejne stacje z pierwszej piątki miały już wyniki jednocyfrowe: TVP 2 – 9,06 proc. (spadek z 9,44 proc.), TV 4 – 3,56 proc. (wzrost z 2,59 proc.).
W grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) Polsat prowadził z udziałem 14,13 proc. (wzrost z 14,05 proc.). Drugi był TVN – 13,51 proc. udziału (spadek z 14,74 proc.). W grupie komercyjnej Dwójka z udziałem 7,90 proc. (7,91 proc. rok temu) uplasowała się przed Jedynką – 7,79 proc. (wzrost z 7,29 proc.). Także tu piąte miejsce zajęła Czwórka – 4 proc. (wzrost z 3,04 proc.).
W drugiej piątce znalazły się kanały: TVN Siedem – 3,52 proc. (3,66 proc.), TV Puls – 3,44 proc. (3,60 proc.), TVN 24 – 2,18 proc. (2,12 proc.), Puls 2 – 1,83 proc. (1,50 proc.) i TTV – 1,75 proc. (1,41 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 02.10.2015)