"Dzień dobry TVN" z największą widownią spośród programów śniadaniowych
Array
Spośród programów śniadaniowych głównych telewizji największą widownię gromadził we wrześniu br. "Dzień dobry TVN". Od 1 do 30 września br. poranny program TVN oglądało średnio 560 tys. widzów. Drugie miejsce zajął program "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 ze średnią widownią 370 tys. osób, a trzecie "Nowy dzień" w Polsacie - 270 tys. widzów.
W grupie ogólnej "Dzień dobry TVN" był też liderem pod względem udziału w rynku w swoim paśmie – z wynikiem 12,47 proc. nieznacznie wyprzedził "Nowy dzień" w Polsacie - 12,46 proc. Trzecie miejsce zajął poranek Dwójki z udziałem 8,94 proc.
Natomiast w grupie komercyjnej widzów 16-49 największy udział ma śniadaniowy program Polsatu (16,64 proc.), a dalej plasują się: audycja TVN (15,53 proc.) i TVP 2 (7,66 proc.).
Poranne pasma TVN i Dwójki rozpoczynają się o godz. 8, a Polsat od godz. 6 emituje poranek kanału informacyjnego Polsat News pt. "Nowy dzień".
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 02.10.2015)