Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W.Kruk przeprasza dziennikarzy za wykorzystanie ich wizerunku, Olejnik nie wybacza

Reklama W. Kruk we "Wprost"

Firma jubilerska W.Kruk przeprasza dziennikarzy - Monikę Olejnik, Małgorzatę Domagalik, Kingę Rusin, Agnieszkę Wesołowską i ks. Kazimierza Sowę - za wykorzystanie ich wizerunku w sponsorowanej relacji z jubileuszu firmy. 

"Wyrażamy ubolewanie za zaistniałą sytuację" - napisał w oświadczeniu przesłanym do "Presserwisu" Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.Kruk SA, dodając, że opublikowane materiały miały charakter sponsorowanej relacji z wydarzenia towarzyskiego, a nie reklamy. "Intencją W.Kruk SA nie było wykorzystanie wizerunków osób uczestniczących w Jubileuszu 175-lecia W.Kruk w celach komercyjnych, lecz jedynie zamieszczenie informacji o przebiegu imprezy" - dodał Radosław Jakociuk.
Sprawa dotyczy fotorelacji z jubileuszu tej firmy, która w poniedziałek pojawiła się w formie reklamy w tygodnikach "Wprost" (AWR Wprost) i "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska). Na zdjęciach widać m.in. dziennikarzy: Monikę Olejnik z TVN 24 i Radia Zet, Małgorzatę Domagalik, redaktor naczelną miesięcznika "Pani", Kingę Rusin, prowadzącą "Dzień dobry TVN" (prowadziła jubileuszową galę i promuje produkty W.Kruk), Agnieszkę Wesołowską, dziennikarkę modową TVN i ks. Kazimierza Sowę, prowadzącego program "Piąta strona świata" w TVN 24 Biznes i Świat. W.Kruk nie zapytał o zgodę na wykorzystanie ich wizerunku. Firma w przesłanym oświadczeniu zapewniła, że skontaktuje się z dziennikarzami, których wizerunek pojawił się w relacjach z imprezy. Monika Olejnik zapowiedziała w poniedziałek, że kroki w tej sprawie podejmie jej pełnomocnik prawny. Wczoraj, mimo przeprosin ze strony firmy, podtrzymała tę decyzję.

Konferencja Top Marka 2015 (fot. Piotr Król)
Oświadczenie W.Kruk
Konferencja Top Marka 2015 (fot. Piotr Król)

(IKO, 01.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.