Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora oferuje długie teksty z "GW" w nowej aplikacji do pobrania z App Store

Od dziś w App Store dostępna jest aplikacja Clou, którą Agora SA przygotowała dla użytkowników poszukujących dłuższych tekstów do czytania w iPhone'ach i iPadach.

Aplikacja Clou ma oferować czytelnikom najważniejsze i najciekawsze artykuły „Gazety Wyborczej” i jej dodatków (bieżące i archiwalne związane z aktualnymi wydarzeniami). Będą to: reportaże, sylwetki i wywiady - z dużymi zdjęciami. Codziennie od godz. 6 będzie można pobrać od 5 do 10 tekstów. W dzisiejszym zestawie są m.in.: archiwalny tekst Aleksandry Klich o Chopinie ("GW"), Marty Urzędowskiej o Syrii ("Magazyn Świąteczny"), Rafała Steca i Michała Szadkowskiego o Robercie Lewandowskim ("Magazyn Świąteczny"), reportaż Justyny Kopińskiej o prezydencie Zduńskiej Woli ("Duży Format").
Użytkownik aplikacji ma możliwość dostosowania czcionki (wielkość i krój) do swoich preferencji. Clou działa na urządzeniach z wersjami systemu iOS8 i iOS9.
- W chwili premiery pobranie aplikacji Clou i czytanie w niej tekstów jest bezpłatne. Będzie takie przez minimum trzy miesiące. Po tym czasie rozważymy, w jakim modelu Clou będzie funkcjonować w przyszłości - mówi Katarzyna Jaklewicz, dyrektor ds. rozwoju cyfrowego „Gazety Wyborczej”. - Obecnie w aplikacji nie ma reklam, ale chcemy, by w niej się pojawiły. Oczywiście, reklamy będą tak umieszczone, aby zagwarantować jej użytkownikom jak najwyższy komfort czytania tekstów - dodaje Jaklewicz. Wydawca nie określa, na ile pobrań aplikacji liczy. - Clou to unikalna, zupełnie nowa propozycja w świecie prasowo-internetowym, trudno nam się odnieść do kwestii potencjalnie osiąganych rezultatów - odpowiada Jaklewicz.
Aplikację przygotował dział rozwoju cyfrowego „Gazety Wyborczej” wraz z programistami Agory. Wygląd i logo to projekt zespołu grafików dziennika pod kierownictwem dyrektora artystycznego Macieja Kałkusa.




 

(GK, 01.10.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.