Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Wrzesień 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Żyję bez długów” nowa kampania marketingowa Kredyt Inkaso

Rusza nowa kampania marketingowa Kredyt Inkaso S.A., spółki zajmującej się obsługą wierzytelności. Akcję przygotował dział marketingu Kredyt Inkaso.

Głównym hasłem kampanii jest slogan: „Pokonaj swój dług i odzyskaj uśmiech”. Ma na celu budowanie świadomości społecznej w zakresie podejmowania kontaktu z windykacją oraz edukację w obszarze świadomego zaciągania zobowiązań kredytowych.

„Zdecydowaliśmy się na wdrożenie kampanii, która jest ściśle połączona z naszymi działaniami CSR-owymi. Jako firma odpowiedzialna społecznie czujemy, że mamy moralny obowiązek pomocy osobom zadłużonym. Kampania „Żyję bez długów” to nie tylko marketingowy przekaz, to także próba wywołania społecznej dyskusji na temat budowania zdrowego budżetu domowego oraz omijania pułapki jaką jest nadmierne zadłużenie. Każdy z nas ma szansę na spokojne życie. Takie ścieżki wskazuje nasza kampania oraz działania Fundacji Zaradni, która przygotowała pierwsze wydanie darmowego poradnika dla osób posiadających problem z zadłużeniem” – mówi Paweł Szewczyk, prezes zarządu Kredyt Inkaso.

Działania marketingowe zaplanowano na lata 2015-2016. Obecny etap kampanii rozpoczął się 24 września. Kampania obejmuje nośniki ATL, BTL, on-line, POS, dedykowane projekty PR oraz komunikację wewnętrzną.

Linki do materiałów marketingowych: zyjebezdlugow.pl, kredytinkaso.pl oraz strona Fundacji Zaradni www.fundacjazaradni.pl, gdzie znaleźć można „Poradnik dla zaradnych”. 

 

Dariusz Olejnik
PR & Marketing Manager

(29.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.