Wyszedł nowy miesięcznik biznesowy „My Company Polska”

(fot. mycompanypolska.pl)
W środę zadebiutował miesięcznik biznesowy „My Company Polska”, skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw.
Wydawcą „My Company Polska” jest Tarsago Polska, firma specjalizująca się w direct marketingu, która wydaje też miesięcznik „Reader’s Digest” i dwumiesięcznik „Witaj w Podróży”. Redaktor naczelną „My Company Polska” została Dorota Goliszewska. Wydawca uruchomił też serwis Mycompanypolska.pl.
W nowym miesięczniku są cztery sekcje. W otwierającej pismo sekcji Know What przedstawione są historie liderów firm i skuteczne strategie. W części Dossier redakcja przybliża reguły funkcjonowania wybranej branży lub gałęzi gospodarki, zaś w sekcji Know How zamieszczane są artykuły o charakterze poradnikowym, wspomagające prowadzenie biznesu w Polsce. Magazyn zamyka część Life Style, zawierająca materiały podróżnicze, motoryzacyjne, kulinarne. Publikowane są też felietony i komentarze ekspertów.
(23.09.2015)
