Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rośnie widownia "Kuchennych rewolucji" w TVN

Program ”Kuchenne rewolucje” po trzech odcinkach gromadzi w TVN średnio 2,1 mln widzów. To ok. 200 tys. mniej, niż na początku poprzedniego sezonu wiosną br., ale widownia rośnie z odcinka na odcinek.

W jesiennej ramówce program prowadzony przez Magdę Gessler został przeniesiony na wcześniejszą porę: zamiast w czwartki o 22.30 jest nadawany o 20.50. Nowe odcinki TVN pokazuje od 3 września, uzyskując średnio 13,8 proc. udziału w rynku. Stacja przegrywa z TVP 1 (21,8 proc.), ale ma lepszy wynik niż Polsat (13 proc.) i TVP 2 (8,2 proc.).
Natomiast w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat TVN w porze emisji "Kuchennych rewolucji" jest liderem, osiągając 18,6 proc., podczas gdy Jedynka ma 13,6 proc., Polsat - 13,4 proc., a Dwójka - 9,1 proc.
Pierwszy w tej edycji odcinek "Kuchennych rewolucji" przyciągnął 1,9 mln widzów, przy drugim widownia wzrosła do 2 mln, a trzeci obejrzało 2,2 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 21.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.