Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Wilczek został szefem kreacji w The Digitals

Piotr Wilczek (fot. materiały prasowe The Digitals)

Dyrektorem kreatywnym w agencji The Digitals został Piotr Wilczek. Zastąpił Michała Kobierzewskiego, dotychczasowego group creative directora.

Piotr Wilczek jest związany z The Digitals od lutego br. Wspierał Michała Kobierzewskiego. Obecnie Wilczek będzie zarządzał kreacją samodzielnie. Pracował w takich agencjach, jak: DDB, Polymus, Ogilvy, m.in. dla BMW, McDonald's, Philipsa, PKO BP.
Michał Kobierzewski uruchomił butik kreatywny o nazwie Madeby. Ma on wspierać agencje reklamowe w przetargach w zakresie digital.

(AMS, 17.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.