Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Wrzesień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szaleństwo Zakupów w zupełnie nowej odsłonie!

Szaleństwo zakupów – akcja rabatowa organizowana przez wydawnictwo Burda pojawi się w tym roku w zupełnie nowej odsłonie. Oprócz kuponów rabatowych, które zostały opublikowane w październikowych wydaniach magazynów: ELLE, InStyle, Glamour oraz po raz pierwszy w Gali, uczestniczki akcji będą mogły skorzystać z platformy zakupowej szalenstwozakupow.pl i dedykowanej jej aplikacji mobilnej.

5 września wystartowała strona internetowa Szaleństwa Zakupów na której można cieszyć się zakupami w niższych cenach przez cały rok. Innowacyjność platformy oraz aplikacji będzie polegać na bezpośrednim linkowaniu do sklepów online partnerów, wspieranie marek poprzez promocje w wybranych magazynach oraz portalach społecznościowych, a aplikacja mobilna pozwoli użytkownikom na bezproblemowe i szybkie pobranie kuponów w dowolnym czasie i miejscu.

Tegoroczna edycja Szaleństwa Zakupów odbędzie się w weekend 3 i 4 października. Poza rabatami sięgającymi nawet do 70% na uczestniczki czekać będą również dodatkowe atrakcje: interaktywne zabawy, porady stylistów oraz prezenty za zakupy. Strefy Szaleństwa Zakupów zostaną zorganizowane w czterech wybranych centrach handlowych w Gdyni, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie.

Październikowe wydania magazynów zostaną wsparte kampanią promocyjną we wszystkich tytułach wydawnictwa Burda International Polska, kampanią radiową (RMF, Eska, Radio Kolor), kampania online (Wirtualna Polska, Onet, ELLE.pl, Gala.pl, Instyle.pl, Kobieta.pl, Stylio.pl, Glamour.pl, Rodzice.pl, Burda.pl) oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także akcjami mailingowe oraz promocją w punktach sprzedaży.

Kampanię promocyjną opracował zespół marketingu Burda International Polska.

 

Alicja Pągowska
Brand Manager
GALA

(17.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.