Szaleństwo Zakupów w zupełnie nowej odsłonie!
Szaleństwo zakupów – akcja rabatowa organizowana przez wydawnictwo Burda pojawi się w tym roku w zupełnie nowej odsłonie. Oprócz kuponów rabatowych, które zostały opublikowane w październikowych wydaniach magazynów: ELLE, InStyle, Glamour oraz po raz pierwszy w Gali, uczestniczki akcji będą mogły skorzystać z platformy zakupowej szalenstwozakupow.pl i dedykowanej jej aplikacji mobilnej.
5 września wystartowała strona internetowa Szaleństwa Zakupów na której można cieszyć się zakupami w niższych cenach przez cały rok. Innowacyjność platformy oraz aplikacji będzie polegać na bezpośrednim linkowaniu do sklepów online partnerów, wspieranie marek poprzez promocje w wybranych magazynach oraz portalach społecznościowych, a aplikacja mobilna pozwoli użytkownikom na bezproblemowe i szybkie pobranie kuponów w dowolnym czasie i miejscu.
Tegoroczna edycja Szaleństwa Zakupów odbędzie się w weekend 3 i 4 października. Poza rabatami sięgającymi nawet do 70% na uczestniczki czekać będą również dodatkowe atrakcje: interaktywne zabawy, porady stylistów oraz prezenty za zakupy. Strefy Szaleństwa Zakupów zostaną zorganizowane w czterech wybranych centrach handlowych w Gdyni, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie.
Październikowe wydania magazynów zostaną wsparte kampanią promocyjną we wszystkich tytułach wydawnictwa Burda International Polska, kampanią radiową (RMF, Eska, Radio Kolor), kampania online (Wirtualna Polska, Onet, ELLE.pl, Gala.pl, Instyle.pl, Kobieta.pl, Stylio.pl, Glamour.pl, Rodzice.pl, Burda.pl) oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także akcjami mailingowe oraz promocją w punktach sprzedaży.
Kampanię promocyjną opracował zespół marketingu Burda International Polska.
Alicja Pągowska
Brand Manager
GALA
(17.09.2015)